ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Басюк, Д. І.
dc.contributor.author Антоненко, І. Я.
dc.contributor.author Музичка, Є. О.
dc.date.accessioned 2018-02-22T12:51:22Z
dc.date.available 2018-02-22T12:51:22Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15773
dc.description Basyuk, D. І. Distribution as a modern form of marketing structures in tourism / D. І. Basyuk, I. Y. Antonenko, Y. O. Muzychka // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 4 (12). Ч. 2. – С. 125-130. en_US
dc.description.abstract The article focuses on the development of theoretical and methodological approaches, practical recommendations on management of distribution activities of tourism enterprises. It is determined that the construction of an effective distribution system for tourism services should be carried out on the basis of their sales potential, channels for the promotion of tourism products (direct, indirect) and the formation of strategies. The usage of electronic distribution in tourism is considered. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 4 (12). Ч. 2
dc.title Distribution as a modern form of marketing structures in touris en_US
dc.title.alternative Дистрибуція як сучасна форма збутових структур в туризмі en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Стаття присвячена розробці теоретичних та методичних підходів, практичних рекомендацій щодо управління дистрибуційною діяльністю туристичних підприємств. Визначено, що побудова дієвої системи дистрибуції туристичних послуг повинна здійснюватись на основі їх збутового потенціалу, каналів просування туристичних продуктів (прямих, непрямих) та формування стратегій. Розглядається застосування електронної дистрибуції в туризмі. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу