dc.contributor.author |
Лісіца, В. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-03-02T09:54:13Z |
|
dc.date.available |
2018-03-02T09:54:13Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15897 |
|
dc.description |
Лісіца, В.В. Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі / Лісіца, В.В. // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2017. – № 2 (10). – С. 100-110. |
en_US |
dc.description.abstract |
Розглянуто основні тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти- та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях. Визначено фактори, що сприяють розвитку омніканальної торгівлі у світовому ритейлі. Охарактеризовано основні напрями трансформації бізнес-процесів роздрібних компаній за умов впровадження омніканальної торгівлі. Визначено переваги та ризики запровадження омніканальної торгівлі у діяльність вітчизняних ритейлерів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (10) |
|
dc.subject |
торговельна мережа |
en_US |
dc.subject |
роздрібна торгівля |
en_US |
dc.subject |
offline-торгівля |
en_US |
dc.subject |
online-торгівля |
en_US |
dc.subject |
омніканальна торгівля |
en_US |
dc.subject |
торговая сеть |
en_US |
dc.subject |
розничная торговля |
en_US |
dc.subject |
offline-торговля |
en_US |
dc.subject |
online-торговля |
en_US |
dc.subject |
омниканальная торговля |
en_US |
dc.subject |
retail network |
en_US |
dc.subject |
retail tradе |
en_US |
dc.subject |
off-line tradе |
en_US |
dc.subject |
on-line tradе |
en_US |
dc.subject |
omnichannel tradе |
en_US |
dc.title |
Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі |
en_US |
dc.title.alternative |
Омниканальные продажи: тенденции, проблемы и перспективы развития в украинском ритейле |
en_US |
dc.title.alternative |
Оmnichannel sales: trends, problems and prospects in ukrainian retail |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Рассмотрены основные тенденции, проблемы и перспективы развития омниканальной торговли в мировом и украинском ритейле. Исследованы понятия моно-, мульти- и омниканальной торговли, акцентировано внимание на их сравнительной характеристике. Определены факторы, влияющие на развитие омниканальной торговли в мировом ритейле. Охарактеризованы основные направления трансформации бизнес-процессов розничных компаний в условиях внедрения омниканальной торговли. Очерчены преимущества и риски внедрения омниканальной торговли в деятельность отечественных ритейлеров. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
The article considers the main trends, problems and prospects for the development of omnichannel trade in the world and Ukrainian retail. The concepts of mono-, multi- and omnichannel trade are studied; attention is focused on their comparative characteristics. The factors influencing the development of omnichannel trade in the world retail are determined. The main directions of the transformation of business processes of retail companies in the context of the introduction of omnichannel trade are described. The advantages and risks of introducing omnichannel trade into the activities of domestic retailers are outlined. |
en_US |