IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лісіца, В. В.
dc.date.accessioned 2018-03-02T09:54:13Z
dc.date.available 2018-03-02T09:54:13Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15897
dc.description Лісіца, В.В. Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі / Лісіца, В.В. // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2017. – № 2 (10). – С. 100-110. en_US
dc.description.abstract Розглянуто основні тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти- та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях. Визначено фактори, що сприяють розвитку омніканальної торгівлі у світовому ритейлі. Охарактеризовано основні напрями трансформації бізнес-процесів роздрібних компаній за умов впровадження омніканальної торгівлі. Визначено переваги та ризики запровадження омніканальної торгівлі у діяльність вітчизняних ритейлерів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (10)
dc.subject торговельна мережа en_US
dc.subject роздрібна торгівля en_US
dc.subject offline-торгівля en_US
dc.subject online-торгівля en_US
dc.subject омніканальна торгівля en_US
dc.subject торговая сеть en_US
dc.subject розничная торговля en_US
dc.subject offline-торговля en_US
dc.subject online-торговля en_US
dc.subject омниканальная торговля en_US
dc.subject retail network en_US
dc.subject retail tradе en_US
dc.subject off-line tradе en_US
dc.subject on-line tradе en_US
dc.subject omnichannel tradе en_US
dc.title Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі en_US
dc.title.alternative Омниканальные продажи: тенденции, проблемы и перспективы развития в украинском ритейле en_US
dc.title.alternative Оmnichannel sales: trends, problems and prospects in ukrainian retail en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Рассмотрены основные тенденции, проблемы и перспективы развития омниканальной торговли в мировом и украинском ритейле. Исследованы понятия моно-, мульти- и омниканальной торговли, акцентировано внимание на их сравнительной характеристике. Определены факторы, влияющие на развитие омниканальной торговли в мировом ритейле. Охарактеризованы основные направления трансформации бизнес-процессов розничных компаний в условиях внедрения омниканальной торговли. Очерчены преимущества и риски внедрения омниканальной торговли в деятельность отечественных ритейлеров. en_US
dc.description.abstractalt2 The article considers the main trends, problems and prospects for the development of omnichannel trade in the world and Ukrainian retail. The concepts of mono-, multi- and omnichannel trade are studied; attention is focused on their comparative characteristics. The factors influencing the development of omnichannel trade in the world retail are determined. The main directions of the transformation of business processes of retail companies in the context of the introduction of omnichannel trade are described. The advantages and risks of introducing omnichannel trade into the activities of domestic retailers are outlined. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу