dc.contributor.author |
Москаленко, В. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-03-23T11:04:42Z |
|
dc.date.available |
2018-03-23T11:04:42Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16029 |
|
dc.description |
Москаленко, В. А. Особливості організації маркетингу в наукомістких галузях : [Електронний ресурс] / В. А. Москаленко // Економіка та суспільство. – 2017. - № 13. – С. 615-619. |
en_US |
dc.description.abstract |
В статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю в наукомістких галузях. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингу інновацій, як діяльності, спрямованої на пошук нових сфер і способів використання потенціалу підприємства. Здійснено аналіз маркетингових заходів щодо просування інноваційних розробок. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Мукачево : Мукачівський державний університет |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 13 |
|
dc.subject |
інновація |
en_US |
dc.subject |
інноваційна розробка |
en_US |
dc.subject |
новий товар |
en_US |
dc.subject |
конкуренція |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
ринок |
en_US |
dc.title |
Особливості організації маркетингу в наукоємних галузях |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |