ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москаленко, В. А.
dc.date.accessioned 2018-03-23T11:04:42Z
dc.date.available 2018-03-23T11:04:42Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16029
dc.description Москаленко, В. А. Особливості організації маркетингу в наукомістких галузях : [Електронний ресурс] / В. А. Москаленко // Економіка та суспільство. – 2017. - № 13. – С. 615-619. en_US
dc.description.abstract В статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю в наукомістких галузях. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингу інновацій, як діяльності, спрямованої на пошук нових сфер і способів використання потенціалу підприємства. Здійснено аналіз маркетингових заходів щодо просування інноваційних розробок. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Мукачево : Мукачівський державний університет en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 13
dc.subject інновація en_US
dc.subject інноваційна розробка en_US
dc.subject новий товар en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject ринок en_US
dc.title Особливості організації маркетингу в наукоємних галузях en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу