ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябова, Т. А.
dc.date.accessioned 2018-04-04T13:43:43Z
dc.date.available 2018-04-04T13:43:43Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16101
dc.description Рябова, Т. А. Споживча поведінка промислових підприємств: теоретичний аспект / Т. А. Рябова // Ефективна економіка. - 2018. - № 3. en_US
dc.description.abstract У статті досліджено особливості споживчої поведінки промислових підприємств, їх влив на прогнозування поведінки певним чином організованих споживачів. Розглянуті фактори, що впливають на процес прийняття рішення промисловими підприємствами щодо закупівлі. Ринки підприємств багато в чому відмінні від споживчих ринків, а саме: на ньому менше покупців, ці покупці значно крупніші, а також сконцентровані географічно; попит на товари виробничого призначення визначається попитом на споживчі товари й він нееластичний та різко змінюється; закупки здійснюють професіонали та їхні рішення змінюються залежно від ринкової ситуації. Розуміння споживчої поведінки на промисловому ринку є базою для розробки ефективної маркетингової стратегії. Проте, зважаючи на комплексність процесу, а також його розвиток у часі та численні чинники впливу, це є досить важким завданням. Цим пояснюється значна кількість моделей споживчої поведінки на промисловому ринку. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries Ефективна економіка;№ 3
dc.subject поведінка en_US
dc.subject промислові споживачі en_US
dc.subject споживчій ринок en_US
dc.subject процес закупівлі en_US
dc.subject ефективна взаємодія en_US
dc.subject behavior en_US
dc.subject industrial consumers en_US
dc.subject consumer market en_US
dc.subject purchasing process en_US
dc.subject effective interaction en_US
dc.title Споживча поведінка промислових підприємств: теоретичний аспект en_US
dc.title.alternative Сonsumer behavior of industrial enterprises: theoretical aspects en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 In the article the features of consumer behavior of industrial enterprises, their influence on prediction of behavior of a certain way organized consumers are investigated. Considered factors influencing the decision-making process by industrial enterprises regarding procurement. The markets of enterprises are largely different from the consumer markets, namely: there are fewer buyers, these buyers are much larger, and geographically concentrated; demand for goods of production purpose is determined by demand for consumer goods and it is inelastic and drastically changes; Procurement is carried out by professionals and their decisions vary depending on the market situation. Understanding consumer behavior in the industrial market is the basis for developing an effective marketing strategy. However, given the complexity of the process, as well as its development in time and the numerous factors of influence, this is a rather difficult task. This explains a significant number of models of consumer behavior in the industrial market. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу