IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Маркетинг малого бізнесу: організаційні підходи та особливості управління

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.contributor.author Суворова, С. Г.
dc.date.accessioned 2018-04-10T12:17:24Z
dc.date.available 2018-04-10T12:17:24Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16136
dc.description Карпенко, Ю. М. Маркетинг малого бізнесу: організаційні підходи та особливості управління / Ю. М. Карпенко, С. Г. Суворова // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2017. - № 1 (8). - С. 92-97. en_US
dc.description.abstract В статті проведена оцінка організаційних підходів до впровадження маркетингової діяльності у малий бізнес. Визначено, що для поліпшення процесів управління маркетингом малий бізнес повинен здійснювати стратегічне планування та застосовувати сучасний інструментарій, який відповідає особливостям його діяльності. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (8)
dc.subject маркетинг у малому бізнесі en_US
dc.subject управління маркетингом en_US
dc.subject організаційні підходи до побудови маркетингу en_US
dc.subject особливості малого бізнесу en_US
dc.subject маркетинг в малом бизнесе en_US
dc.subject управление маркетингом en_US
dc.subject организационные подходы к построению маркетинга en_US
dc.subject особенности малого бизнеса en_US
dc.subject marketing in small business en_US
dc.subject marketing management en_US
dc.subject organizational approaches to marketing en_US
dc.subject features of small business en_US
dc.title Маркетинг малого бізнесу: організаційні підходи та особливості управління en_US
dc.title.alternative Marketing of small business: organizational approaches and management features en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье проведена оценка организационных подходов маркетинговой деятельности в малом бизнесе. Определено, что для улучшения процессов управления маркетингом малый бизнес должен осуществлять стратегическое планирование и применять современный инструментарий, который соответствует особенностям его деятельности. en_US
dc.description.abstractalt2 The article assesses organizational approaches to the introduction of marketing activities in small business.To improve the processes of marketing management, a small business must implement strategic planning and apply modern tools that correspond to the characteristics of its activities. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record