dc.contributor.author |
Карпенко, Ю. М.
|
|
dc.contributor.author |
Суворова, С. Г.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-04-10T12:17:24Z |
|
dc.date.available |
2018-04-10T12:17:24Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16136 |
|
dc.description |
Карпенко, Ю. М. Маркетинг малого бізнесу: організаційні підходи та особливості управління / Ю. М. Карпенко, С. Г. Суворова // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2017. - № 1 (8). - С. 92-97. |
en_US |
dc.description.abstract |
В статті проведена оцінка організаційних підходів до впровадження маркетингової діяльності у малий бізнес. Визначено, що для поліпшення процесів управління маркетингом малий бізнес повинен здійснювати стратегічне планування та застосовувати сучасний інструментарій, який відповідає особливостям його діяльності. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління;№ 1 (8) |
|
dc.subject |
маркетинг у малому бізнесі |
en_US |
dc.subject |
управління маркетингом |
en_US |
dc.subject |
організаційні підходи до побудови маркетингу |
en_US |
dc.subject |
особливості малого бізнесу |
en_US |
dc.subject |
маркетинг в малом бизнесе |
en_US |
dc.subject |
управление маркетингом |
en_US |
dc.subject |
организационные подходы к построению маркетинга |
en_US |
dc.subject |
особенности малого бизнеса |
en_US |
dc.subject |
marketing in small business |
en_US |
dc.subject |
marketing management |
en_US |
dc.subject |
organizational approaches to marketing |
en_US |
dc.subject |
features of small business |
en_US |
dc.title |
Маркетинг малого бізнесу: організаційні підходи та особливості управління |
en_US |
dc.title.alternative |
Marketing of small business: organizational approaches and management features |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
В статье проведена оценка организационных подходов маркетинговой деятельности в малом бизнесе. Определено, что для улучшения процессов управления маркетингом малый бизнес должен осуществлять стратегическое планирование и применять современный инструментарий, который соответствует особенностям его деятельности. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
The article assesses organizational approaches to the introduction of marketing activities in small business.To improve the processes of marketing management, a small business must implement strategic planning and apply modern tools that correspond to the characteristics of its activities. |
en_US |