ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поляков, М. В.
dc.contributor.author Шевченко, Г. Я.
dc.contributor.author Білозубенко, В. С.
dc.date.accessioned 2018-04-26T13:06:37Z
dc.date.available 2018-04-26T13:06:37Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16213
dc.description Polyakov, M. V. Clustering of countries in global landscape of knowledge economy development / M. V. Polyakov, G. Y. Shevchenko, V. S. Bilozubenko // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 1 (13). Ч. 1. – С. 176-183. en_US
dc.description.abstract Clustering of countries has been implemented using KE development parameters in 2010 and 2014, including such components as education, science, information and communication technologies, manufacturing technologies and innovative business. Based on the assessment of differences between clasters, we have identified the key factors of KE formation. Boundary values of these parameters by clusters enabled us to evaluate a position of Ukraine in the global landscape. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 1 (13). Ч. 1
dc.subject knowledge economy en_US
dc.subject world economy en_US
dc.subject cluster analysis en_US
dc.subject економіка знань en_US
dc.subject світове господарство en_US
dc.subject кластерний аналіз en_US
dc.title Clustering of countries in global landscape of knowledge economy development en_US
dc.title.alternative Кластеризація країн у глобальному ландшафті розвитку економіки знань en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Виконано кластеризацію країн за параметрами розвитку ЕЗ у 2010 та 2014 рр., включаючи такі її складові як освіта, наука, ІКТ, виробничі технології, інноваційний бізнес. На основі оцінки відмінностей між кластерами визначено ключові фактори становлення ЕЗ. Граничні значення цих параметрів за кластерами дозволили оцінити позиції України у глобальному ландшафті. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу