ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябова, Т. А.
dc.date.accessioned 2018-05-02T09:55:10Z
dc.date.available 2018-05-02T09:55:10Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16247
dc.description Рябова, Т. А. Стан та перспективи розвитку туристичної галузі в Україні / Т. А. Рябова // Ефективна економіка. - 2018. - № 4. en_US
dc.description.abstract У статті досліджено проблеми досягнення ефективності туристичної діяльності та розвитку міжнародної туристичної діяльності. Розглянуті основні фактори, що стримують розвиток туристичної сфери в Україні. Основними перешкодами розвитку туристичного сектору в Україні, сьогодні переважно є чинники політичного, управлінського, економічного, екологічного, соціального та культурного характеру. Сьогодні для розвитку цієї галузі необхідно покращити державне регулювання цієї сфери, раціонально використовувати туристично-рекреаційний потенціал регіонів, активізувати та удосконалити маркетингове та рекламно-інформаційне забезпечення на регіональному, державному та міжнародному рівнях. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries Ефективна економіка;№ 4
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристична галузь en_US
dc.subject туристична індустрія en_US
dc.subject міжнародна туристична діяльність en_US
dc.subject стратегія розвитку сфери туризму en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject tourism industry en_US
dc.subject international tourism activity en_US
dc.subject tourism development strategy en_US
dc.title Стан та перспективи розвитку туристичної галузі в Україні en_US
dc.title.alternative State and prospects of development of tourism in Ukraine en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article examines the problems of achieving the effectiveness of tourism activities and the development of international tourism activities. The main factors hindering the development of the tourism sector in Ukraine are considered. The main obstacles to the development of the tourism sector in Ukraine today are mainly political, managerial, economic, environmental, social and cultural factors. Today, for the development of this industry, it is necessary to improve the state regulation of this sphere, to rationally use the tourist and recreational potential of the regions, to activate and improve marketing and advertising and informational support at the regional, state and international levels. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу