ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сай, Д. В.
dc.contributor.author Севрук, І. М.
dc.contributor.author Туніцька, Ю. М.
dc.date.accessioned 2018-05-03T09:49:00Z
dc.date.available 2018-05-03T09:49:00Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16270
dc.description Sai, D. V. Competitive strategies in retail industry: development and implementation in conditions of modest economic growth / D. V. Sai, I. М. Sevruk, J. М. Tunitska // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 1 (13). Ч. 2. – С. 183-190. en_US
dc.description.abstract In the conditions of modest economic growth low price remains the most important competitive advantage factor in FMCG retail market. Larger market shares and the continuing growth of leading companies by expanding are indicators of the competitive strength of companies following cost leadership strategy. Market re-partition and increasing intensity of competition between existing firms are observed. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 1 (13). Ч. 2
dc.subject competitive strategies en_US
dc.subject strategic marketing planning en_US
dc.subject cost leadership en_US
dc.subject differentiation en_US
dc.subject retail en_US
dc.subject конкурентні стратегії en_US
dc.subject стратегічне маркетингове планування en_US
dc.subject лідерство за витратами en_US
dc.subject диференціація en_US
dc.subject роздрібна торгівля en_US
dc.title Competitive strategies in retail industry: development and implementation in conditions of modest economic growth en_US
dc.title.alternative Конкурентні стратегії в галузі роздрібної торгівлі: розробка та реалізація в умовах повільного економічного зростання en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Ціна залишається найважливішим фактором конкурентної переваги в галузі роздрібної торгівлі в умовах повільного економічного росту. Великі частки ринку та подальший зріст компаній - лідерів за рахунок експансії є індикаторами конкурентної сили підприємств - лідерів за витратами. Спостерігаються процеси перерозподілу ринку та збільшення інтенсивності конкуренції між існуючими операторами. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу