dc.contributor.author |
Карпенко, Ю. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-13T12:01:53Z |
|
dc.date.available |
2018-06-13T12:01:53Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16729 |
|
dc.description |
Стратегічне управління : метод. вказ. до практ., самост. та індивід. роботи для студ. спец. 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр» всіх форм навчання / уклад.: Ю. М. Карпенко – Чернігів : ЧНТУ, 2018. - 20 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Основне завдання методичного видання - ознайомити студентів з основними категоріями стратегічного управління, визначити методичні принципи формулювання цілей та місії підприємства, ознайомити з основами розробки стратегічних і тактичних планів, проектів та програм підприємства, охарактеризувати напрями стратегічного контролю за стратегічними змінами. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Стратегічне управління : методичні вказівки до практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр» всіх форм навчання |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |