dc.contributor.author |
Карпенко, Ю. М.
|
|
dc.contributor.author |
Бабаченко, Л. В.
|
|
dc.contributor.author |
Жидок, В. В.
|
|
dc.contributor.author |
Дудко, В. Б.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T09:05:52Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T09:05:52Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16824 |
|
dc.description |
Маркетинг : метод. вказівки з підсумкової атестації студентів освітнього ступеню "бакалавр" всіх форм навчання [Текст] / уклад.: Ю. М. Карпенко, Л. В. Бабаченко, В. В. Жидок, В. Б. Дудко. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. – 23 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційний комплексний іспит за фахом напряму підготовки Маркетинг є важливим елементом перевірки теоретичних знань і практичних навичок студентів, які вони одержали при вивченні дисциплін, передбачених навчальним планом.
Зміст і структура програми комплексного іспиту з фаху формуються відповідно до вимог, передбачених кваліфікаційною характеристикою бакалавра та
навчальними планами спеціальності "Маркетинг". |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Маркетинг : методичні вказівки з підсумкової атестації студентів освітнього ступеню "бакалавр" всіх форм навчання [Текст]. |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |