IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Маркетинг : методичні вказівки з підсумкової атестації студентів освітнього ступеню "бакалавр" всіх форм навчання [Текст].

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.contributor.author Жидок, В. В.
dc.contributor.author Дудко, В. Б.
dc.date.accessioned 2018-07-04T09:05:52Z
dc.date.available 2018-07-04T09:05:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16824
dc.description Маркетинг : метод. вказівки з підсумкової атестації студентів освітнього ступеню "бакалавр" всіх форм навчання [Текст] / уклад.: Ю. М. Карпенко, Л. В. Бабаченко, В. В. Жидок, В. Б. Дудко. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. – 23 с. en_US
dc.description.abstract Кваліфікаційний комплексний іспит за фахом напряму підготовки Маркетинг є важливим елементом перевірки теоретичних знань і практичних навичок студентів, які вони одержали при вивченні дисциплін, передбачених навчальним планом. Зміст і структура програми комплексного іспиту з фаху формуються відповідно до вимог, передбачених кваліфікаційною характеристикою бакалавра та навчальними планами спеціальності "Маркетинг". en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.title Маркетинг : методичні вказівки з підсумкової атестації студентів освітнього ступеню "бакалавр" всіх форм навчання [Текст]. en_US
dc.type Learning Object en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record