dc.contributor.author |
Швиданенко, О. А.
|
|
dc.contributor.author |
Гурова, Ю. С.
|
|
dc.contributor.author |
Бусарєва, Т. Г.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-09-28T08:19:26Z |
|
dc.date.available |
2018-09-28T08:19:26Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16973 |
|
dc.description |
Shvidanenko, O. A. Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands / O. A. Shvidanenko, Iu. S. Gurova, T. G. Busarieva // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 2 (14). Ч. 2. – С. 198- 204. |
en_US |
dc.description.abstract |
In the article investigated the processes of the formation of global brands in the context of ensuring their competitiveness on the basis of their innovation potential |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Полісся;№ 2 (14) Ч. 2 |
|
dc.subject |
innovative component |
en_US |
dc.subject |
competitiveness |
en_US |
dc.subject |
global brand |
en_US |
dc.subject |
strategies |
en_US |
dc.subject |
інноваційна компонента |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
глобальний бренд |
en_US |
dc.subject |
стратегії |
en_US |
dc.title |
Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands |
en_US |
dc.title.alternative |
Інноваційна компонента стратегії конкурентоспроможності глобальних брендів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
У статті досліджені особливості формування глобальних брендів у контексті забезпечення їх конкурентоспроможності на основі реалізації їх інноваційного потенціалу. |
en_US |