ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Мартиненко, М. В.
dc.contributor.author Лисиця, Н. В.
dc.contributor.author Притиченко, Т. І.
dc.date.accessioned 2018-09-28T08:32:10Z
dc.date.available 2018-09-28T08:32:10Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16975
dc.description Martynenko, M. V. Innovations in marketing of economic educational services / M. V. Martynenko, N. M. Lysytsia, T. I. Prytychenko // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 2 (14). Ч. 2. – С. 212- 220. en_US
dc.description.abstract A survey of graduates of schools, technical schools and colleges in various cities of Ukraine was conducted. Segments of potential consumers of economic educational services were selected. The set of innovative technologies and types of marketing for each segment are substantiated taking into account the characteristics of consumers and their attitude to sources of information about institutions of higher education. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 2 (14) Ч. 2
dc.subject innovations en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject educational services en_US
dc.subject institutions of higher education en_US
dc.subject needs of consumers en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject освітні послуги en_US
dc.subject вищі навчальні заклади en_US
dc.subject потреби споживачів en_US
dc.title Innovations in marketing of economic educational services en_US
dc.title.alternative Інновації у маркетингу економічних освітніх послуг en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 У роботі проведено опитування випускників шкіл, технікумів та коледжів у різних містах України. Виокремлено сегменти потенційних споживачів економічних освітніх послуг. Обґрунтовано сукупність інноваційних технологій та видів маркетингу для кожного сегменту з урахуванням характеристик споживачів та їх ставлення до джерел отримання інформації про вищі навчальні заклади. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record