dc.contributor.author |
Барабанова, В. В.
|
|
dc.contributor.author |
Богатирьова, Г. А.
|
|
dc.contributor.author |
Приймак, Н. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-09-28T08:41:40Z |
|
dc.date.available |
2018-09-28T08:41:40Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16976 |
|
dc.description |
Барабанова В. В. Маркетингові аспекти розвитку ринку туристичних послуг в Україні / В. В. Барабанова, Г. А. Богатирьова, Н. С. Приймак // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 2 (14). Ч. 2. – С. 221- 229. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті досліджено стан ринку туристичних послуг в Україні у світлі новітніх реалій. Розроблена структурно-функціональна модель системи маркетингових підходів та оперативна модель управління процесом реалізації маркетингових підходів до ринку туристичних послуг. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Полісся;№ 2 (14) Ч. 2 |
|
dc.subject |
європейська інтеграція |
en_US |
dc.subject |
системний підхід |
en_US |
dc.subject |
ринок туристичних послуг |
en_US |
dc.subject |
структурно-функціональна модель |
en_US |
dc.subject |
маркетингові технології |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
European integration |
en_US |
dc.subject |
system approach |
en_US |
dc.subject |
market of tourism services |
en_US |
dc.subject |
structural-functional model |
en_US |
dc.subject |
marketing technologies |
en_US |
dc.subject |
marketing communications |
en_US |
dc.title |
Маркетингові аспекти розвитку ринку туристичних послуг в Україні |
en_US |
dc.title.alternative |
Мarketing aspects of developing tourism services market in Ukraine |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The article analyzes the state of the tourism services market in Ukraine in the light of the latest realities. Structural-functional model of the system of marketing approaches and operative model of management of the process of realization of marketing approaches to the market of tourism services have been developed. |
en_US |