ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Приходько, В. О.
dc.date.accessioned 2018-11-28T13:46:50Z
dc.date.available 2018-11-28T13:46:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17080
dc.description Приходько, В. О. Гендерні стереотипи в рекламі / В. О. Приходько // Правове та інституційне забезпечення регіональної кластеризації : зб. матеріалів Х міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 25 квіт. 2018 р.). – Чернігів : Черніг. ін-т ім. Героїв Крут ПрАТ «ВНЗ «МАУП», 2018. – С. 295-303. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : Черніг. ін-т ім. Героїв Крут ПрАТ «ВНЗ «МАУП» en_US
dc.subject гендерні стереотипи en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject гендер en_US
dc.subject інформатизація en_US
dc.title Гендерні стереотипи в рекламі en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу