ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Близнюк, Т. П.
dc.date.accessioned 2019-01-30T07:36:33Z
dc.date.available 2019-01-30T07:36:33Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17227
dc.description Blyznyuk, T. P. Assessing readiness of staff in Ukrainian and Mongolian multicultural companies for cross-cultural interation / T. P. Blyznyuk // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 3 (15). – С. 32-37. en_US
dc.description.abstract The staff in Ukrainian companies are characterized by the following types of behavioral strategy: 90% - active "intermediaries", 10% - passive "intermediaries". The staff of the Mongolian companies have the following behavioral strategies: 55% of active intermediaries, 5% of passive "intermediaries", 25% of active "nationalists", 5% of "Neurotic ethnophobes", and 10% of employees are inclined to the behavior of passive "intermediaries". en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 3 (15)
dc.subject ethnic identity en_US
dc.subject cross-cultural interaction en_US
dc.subject multi-national company en_US
dc.subject Mongolia en_US
dc.subject Ukraine en_US
dc.subject readiness for cross-cultural interaction en_US
dc.subject types of ethnic identity en_US
dc.subject behavioral strategy in the process of cross-cultural interaction en_US
dc.subject етнічна ідентичність en_US
dc.subject крос-культурна взаємодія en_US
dc.subject мультинаціональна компанія en_US
dc.subject Монголія en_US
dc.subject Україна en_US
dc.subject готовність до крос-культурної взаємодії en_US
dc.subject типи етнічної ідентичності en_US
dc.subject поведінкова стратегія в процесі крос-культурної взаємодії en_US
dc.title Assessing readiness of staff in Ukrainian and Mongolian multicultural companies for cross-cultural interation en_US
dc.title.alternative Оцінка готовності до крос-культурної взаємодії персоналу українських та монгольських мультинаціональних компаній en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Персонал українських компаній має наступні типи поведінкової стратегії: 90% - активні «посередники», 10% - пасивні «посередники». Персонал монгольських компаній має наступні поведінкові стратегії: 55% активних «посередників», 5% пасивних «посередників», 25% активних «націоналів», 5% «невротиків-етнофобів», 10% персоналу схильне до поведінки пасивних «посередників» en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу