dc.contributor.author |
Хілуха, О. А.
|
|
dc.contributor.author |
Матвійчук, І. О.
|
|
dc.contributor.author |
Ліпич, Л. Г.
|
|
dc.date.accessioned |
2019-01-30T10:06:57Z |
|
dc.date.available |
2019-01-30T10:06:57Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17234 |
|
dc.description |
Khilukha, O. A. Corporate conflicts management / O. I. Matviichuk, L. G. Lipych, O. A. Khilukha // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 3 (15). – С. 83-89. |
en_US |
dc.description.abstract |
The research defined the level of the corporate tension and the most common organizational disagreement - dissatisfaction with manager's work. The study is coming up with adjustments which are necessary for conflict prevention and methods for its resolving. The study found that 69% of the corporations use mediation as the leading mechanism for conflict resolving |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Полісся;№ 3 (15) |
|
dc.subject |
conflict |
en_US |
dc.subject |
corporate conflict types |
en_US |
dc.subject |
methods for resolving conflicts |
en_US |
dc.subject |
mediation |
en_US |
dc.subject |
arbitration |
en_US |
dc.subject |
corporate governance |
en_US |
dc.subject |
конфлікт |
en_US |
dc.subject |
типи корпоративних конфліктів |
en_US |
dc.subject |
методи вирішення конфліктів |
en_US |
dc.subject |
посередництво |
en_US |
dc.subject |
арбітраж |
en_US |
dc.subject |
корпоративне управління |
en_US |
dc.title |
Corporate conflicts coordination |
en_US |
dc.title.alternative |
Координація корпоративних конфліктів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Авторами було визначало рівень корпоративної напруженості вітчизняних підприємств та найбільш поширена причина організаційних розбіжностей - незадоволеність роботою менеджера. Дослідження передбачає внесення коректив, необхідних для запобіганню конфлікту та визначає методи їх вирішення. Дослідження показало, що 69% корпорацій використовують посередниників (третю сторону) як засіб вирішення конфліктів |
en_US |