IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Макроекономіка : методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «магістр»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.date.accessioned 2019-02-12T09:31:08Z
dc.date.available 2019-02-12T09:31:08Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17247
dc.description Макроекономіка : метод. вказівки до виконання курс. роботи для студентів спец. 075 «Маркетинг» ступеню вищ. освіти «магістр» / уклад. С. О. Полковниченко. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. - 27 с. en_US
dc.description.abstract У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні засвоїти основні макроекономічні теорії, концепції, моделі, обґрунтовані світовою та вітчизняною наукою й апробовані економічною практикою; знати основні категорії та поняття макроекономіки; систему національних рахунків та її основні макроекономічні показники; основні індикатори макроекономічної нестабільності; основні моделі та концепції макроекономічної рівноваги; споживання, заощадження, інвестиції та їх взаємозв’язок із ВВП; концепції мультиплікатора та акселератора та їх взаємозв’язок; основні моделі економічного зростання; роль держави як суб’єкта макроекономічного регулювання; основні концепції та механізм фіскальної та грошової політики держави; механізм зовнішньоекономічної політики; вміти користуватися теоретичними положеннями дисципліни для вирішення практичних завдань щодо аналізу макроекономічної ситуації будь-якої країни. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.title Макроекономіка : методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «магістр» en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу