dc.contributor.author |
Шаповалов, О. Л.
|
|
dc.contributor.author |
Колесник, Д. М.
|
|
dc.contributor.author |
Пилипенко, О. І.
|
|
dc.date.accessioned |
2019-05-13T08:07:01Z |
|
dc.date.available |
2019-05-13T08:07:01Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17485 |
|
dc.description |
Шаповалов, О. Л. Навантаженість зубчастих передач вертольотних редукторів та їх напружено-деформований стан / О. Л. Шаповалов, Д. М. Колесник, О. І. Пилипенко // Технічні науки та технології. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. – № 4 (14). – С. 41-54 |
en_US |
dc.description.abstract |
Актуальність теми дослідження. Для обґрунтованого збільшення ресурсу вертольотних редукторів необхідно мати наявні дані по навантаженості їх зубчастих передач на основних режимах польоту, результати стендових випробувань, розрахунків на міцність, витривалість, напружено-деформівного стану і т. ін. Отримані результати будуть використані в перевірочних розрахунках, випробуваннях відповідних деталей редукторів за різними критеріями при підготовці висновків про доцільність продовження ресурсів трансмісій вертольотів Ми-8 та їх модифікацій.
Постановка проблеми. Виявлення можливості збільшення ресурсів зубчастих передач головного, проміжного і хвостового редукторів вертольотів Ми-8 та їх модифікацій.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. У раніше проведених дослідженнях дана оцінка навантаженості та напружено-деформованого стану зубчастих передач в основному для однопарного зачеплення зубчастих коліс.
Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Специфіка роботи зубчастих передач вертольотних редукторів полягає в урахуванні реальної багатопарності зачеплення, характерної для авіаційних передач.
Мета статті. Розглянути наявні дані по статичних та динамічних навантаженнях у зоні багатопарного зачеплення.
Виклад основного матеріалу. Розглянуті навантаженість високошвидкісних зубчастих передач редукторів на злітному і крейсерському режимах експлуатації, статичний розподіл навантаження між зубцями в зоні багатопарного зачеплення, динамічні навантаження в зачепленні зубчастих коліс.
Висновки відповідно до статті. Найбільш небезпечним для роботи зубчастого вінця є крайковий контакт на вході в зачеплення і виході з нього, де мають місце максимальні контактні напруження. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.subject |
зубчасті передачі |
en_US |
dc.subject |
навантаженість |
en_US |
dc.subject |
статичні та динамічні навантаження |
en_US |
dc.subject |
напружено-деформований стан |
en_US |
dc.title |
Навантаженість зубчастих передач вертольотних редукторів та їх напружено-деформований стан |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |