IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Навантаженість зубчастих передач вертольотних редукторів та їх напружено-деформований стан

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Шаповалов, О. Л.
dc.contributor.author Колесник, Д. М.
dc.contributor.author Пилипенко, О. І.
dc.date.accessioned 2019-05-13T08:07:01Z
dc.date.available 2019-05-13T08:07:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17485
dc.description Шаповалов, О. Л. Навантаженість зубчастих передач вертольотних редукторів та їх напружено-деформований стан / О. Л. Шаповалов, Д. М. Колесник, О. І. Пилипенко // Технічні науки та технології. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. – № 4 (14). – С. 41-54 en_US
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження. Для обґрунтованого збільшення ресурсу вертольотних редукторів необхідно мати наявні дані по навантаженості їх зубчастих передач на основних режимах польоту, результати стендових випробувань, розрахунків на міцність, витривалість, напружено-деформівного стану і т. ін. Отримані результати будуть використані в перевірочних розрахунках, випробуваннях відповідних деталей редукторів за різними критеріями при підготовці висновків про доцільність продовження ресурсів трансмісій вертольотів Ми-8 та їх модифікацій. Постановка проблеми. Виявлення можливості збільшення ресурсів зубчастих передач головного, проміжного і хвостового редукторів вертольотів Ми-8 та їх модифікацій. Аналіз останніх досліджень і публікацій. У раніше проведених дослідженнях дана оцінка навантаженості та напружено-деформованого стану зубчастих передач в основному для однопарного зачеплення зубчастих коліс. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Специфіка роботи зубчастих передач вертольотних редукторів полягає в урахуванні реальної багатопарності зачеплення, характерної для авіаційних передач. Мета статті. Розглянути наявні дані по статичних та динамічних навантаженнях у зоні багатопарного зачеплення. Виклад основного матеріалу. Розглянуті навантаженість високошвидкісних зубчастих передач редукторів на злітному і крейсерському режимах експлуатації, статичний розподіл навантаження між зубцями в зоні багатопарного зачеплення, динамічні навантаження в зачепленні зубчастих коліс. Висновки відповідно до статті. Найбільш небезпечним для роботи зубчастого вінця є крайковий контакт на вході в зачеплення і виході з нього, де мають місце максимальні контактні напруження. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject зубчасті передачі en_US
dc.subject навантаженість en_US
dc.subject статичні та динамічні навантаження en_US
dc.subject напружено-деформований стан en_US
dc.title Навантаженість зубчастих передач вертольотних редукторів та їх напружено-деформований стан en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record