dc.description.abstract |
Актуальність теми дослідження. Діяльність в області проектування приводів стисненого повітря є предметом дослідження альтернативних джерел енергії для автомобільного приводу. Конкурс, згаданий у цій статті, покликаний стимулювати університети і старшокласників до досягнення матеріальних результатів у цій галузі досліджень. Ці дії приносять нові, іноді нетрадиційні рішення проблем, які можуть потенційно привести до рішень, що можуть застосовуватися в технічній практиці.
Постановка проблеми. Метою цієї статті було намітити можливі шляхи реалізації вузла приводу транспортного засобу, який приводиться в рух стисненим повітрям. На основі аналізу найбільш часто використовуваних способів вирішення цієї проблеми в статті вказується напрямок розвитку такого приводу.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. Дослідження в цій сфері полягають у розробці приводу, який дозволяв би динамічне водіння при низькому споживанні стисненого повітря. Це вимагає ідеального засвоєння теоретичних знань про рециркуляції в стиснутому газі, а також оптимізації енергетичних параметрів агрегату шляхом відповідної конструкції основного конструктивного елемента - лінійного пневматичного привода.
Виділення недосліджених частин загальної проблеми. У статті проаналізовано тільки одну групу перетворюючих механізмів, які дозволяють створити приводний агрегат на стисненому повітрі.
Постановка завдання. Метою дослідження є забезпечення теоретичної та математичної основи для визначення оптимальних параметрів самохідного агрегату з двигуном на стиснутому повітрі, а також його застосування для створення нових транспортних засобів для змагань.
Виклад основного матеріалу. Основний матеріал для створення статті було взято з дипломної роботи співавтора статті [3], з конкурсних пропозицій та інших джерел, доступних у бібліотеці, і журнальних матеріалів, а також з підготовлених навчальних матеріалів для студентів Технічного університету Кошице, Словаччина.
Висновки відповідно до статті. Стаття веде до визначення підходящої концепції перетворення лінійного руху пневматичного приводу у обертальний з метою досягнення найкращих результатів у наступному році на Міжнародному конкурсі пневматичних автомобілів Aventics. |
en_US |