Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тулейа, П. | |
dc.contributor.author | Демко, М. | |
dc.date.accessioned | 2019-05-13T09:43:11Z | |
dc.date.available | 2019-05-13T09:43:11Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/17495 | |
dc.description | Тулейа, П. Аналіз аспектів, що визначають вибір системи привода для транспортного засобу, що приводиться в рух стисненим повітрям / П. Тулейа, М. Демко // Технічні науки та технології. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. – № 4 (14). – С. 101-108. | en_US |
dc.description.abstract | Актуальність теми дослідження. Діяльність в області проектування приводів стисненого повітря є предметом дослідження альтернативних джерел енергії для автомобільного приводу. Конкурс, згаданий у цій статті, покликаний стимулювати університети і старшокласників до досягнення матеріальних результатів у цій галузі досліджень. Ці дії приносять нові, іноді нетрадиційні рішення проблем, які можуть потенційно привести до рішень, що можуть застосовуватися в технічній практиці. Постановка проблеми. Метою цієї статті було намітити можливі шляхи реалізації вузла приводу транспортного засобу, який приводиться в рух стисненим повітрям. На основі аналізу найбільш часто використовуваних способів вирішення цієї проблеми в статті вказується напрямок розвитку такого приводу. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Дослідження в цій сфері полягають у розробці приводу, який дозволяв би динамічне водіння при низькому споживанні стисненого повітря. Це вимагає ідеального засвоєння теоретичних знань про рециркуляції в стиснутому газі, а також оптимізації енергетичних параметрів агрегату шляхом відповідної конструкції основного конструктивного елемента - лінійного пневматичного привода. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. У статті проаналізовано тільки одну групу перетворюючих механізмів, які дозволяють створити приводний агрегат на стисненому повітрі. Постановка завдання. Метою дослідження є забезпечення теоретичної та математичної основи для визначення оптимальних параметрів самохідного агрегату з двигуном на стиснутому повітрі, а також його застосування для створення нових транспортних засобів для змагань. Виклад основного матеріалу. Основний матеріал для створення статті було взято з дипломної роботи співавтора статті [3], з конкурсних пропозицій та інших джерел, доступних у бібліотеці, і журнальних матеріалів, а також з підготовлених навчальних матеріалів для студентів Технічного університету Кошице, Словаччина. Висновки відповідно до статті. Стаття веде до визначення підходящої концепції перетворення лінійного руху пневматичного приводу у обертальний з метою досягнення найкращих результатів у наступному році на Міжнародному конкурсі пневматичних автомобілів Aventics. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНТУ | en_US |
dc.subject | система приводу | en_US |
dc.subject | транспортний засіб | en_US |
dc.subject | стиснене повітря | en_US |
dc.subject | пневматичні компоненти | en_US |
dc.subject | витрата | en_US |
dc.subject | потужність | en_US |
dc.subject | сила | en_US |
dc.subject | крутний момент | en_US |
dc.title | Аналіз аспектів, що визначають вибір системи привода для транспортного засобу, що приводиться в рух стисненим повітрям | en_US |
dc.type | Article | en_US |