IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Формування організаторських та управлінських навичок у студентів у процесі позааудиторної діяльності: теоретичний аспект

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Децюк, Т. М.
dc.contributor.author Лєскова, Л. Ф.
dc.date.accessioned 2019-05-13T12:21:29Z
dc.date.available 2019-05-13T12:21:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17505
dc.description Децюк, Т. М. Формування організаторських та управлінських навичок у студентів у процесі позааудиторної діяльності: теоретичний аспект / Т. М. Децюк, Л. Ф. Лєскова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(2). - С. 115-118 en_US
dc.description.abstract У статті проаналізовано погляди науковців на формування організаторських та управлінських навичок у молоді. Проаналізовано підходи до визначення понять «уміння» і «навички». Розглянуто позааудиторну роботу як альтернативний спосіб формування організаторських та управлінських навичок в умовах вищого навчального закладу. Запропоновано педагогічні умови формування організаторських та управлінських навичок у студентів у процесі позааудиторної роботи. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 81(2)
dc.subject організаторські навички en_US
dc.subject управлінські навички en_US
dc.subject позааудиторна робота en_US
dc.subject вищий навчальний заклад en_US
dc.subject managerial skills en_US
dc.subject managerial skills en_US
dc.subject extra-curriculum vitae en_US
dc.subject higher education institution en_US
dc.title Формування організаторських та управлінських навичок у студентів у процесі позааудиторної діяльності: теоретичний аспект en_US
dc.title.alternative Formation of organizational and management perspectives in students in the process of post auditing activity: theoretical aspect en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article analyzes the views of scientists on the formation of organizational and managerial sills in youth. The approaches to the definition of the concepts of “ability” and “sills” are analyzed. Non-auditorium is considered as an alternative way of forming organizational and managerial sills in a higher education institution. The pedagogical conditions of organizational and managerial sills formation for students in the process of non-auditing worn are offered en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу