Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Децюк, Т. М.![]() |
|
dc.contributor.author | Лєскова, Л. Ф.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-05-13T12:21:29Z | |
dc.date.available | 2019-05-13T12:21:29Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/17505 | |
dc.description | Децюк, Т. М. Формування організаторських та управлінських навичок у студентів у процесі позааудиторної діяльності: теоретичний аспект / Т. М. Децюк, Л. Ф. Лєскова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(2). - С. 115-118 | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано погляди науковців на формування організаторських та управлінських навичок у молоді. Проаналізовано підходи до визначення понять «уміння» і «навички». Розглянуто позааудиторну роботу як альтернативний спосіб формування організаторських та управлінських навичок в умовах вищого навчального закладу. Запропоновано педагогічні умови формування організаторських та управлінських навичок у студентів у процесі позааудиторної роботи. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 81(2) | |
dc.subject | організаторські навички | en_US |
dc.subject | управлінські навички | en_US |
dc.subject | позааудиторна робота | en_US |
dc.subject | вищий навчальний заклад | en_US |
dc.subject | managerial skills | en_US |
dc.subject | managerial skills | en_US |
dc.subject | extra-curriculum vitae | en_US |
dc.subject | higher education institution | en_US |
dc.title | Формування організаторських та управлінських навичок у студентів у процесі позааудиторної діяльності: теоретичний аспект | en_US |
dc.title.alternative | Formation of organizational and management perspectives in students in the process of post auditing activity: theoretical aspect | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The article analyzes the views of scientists on the formation of organizational and managerial sills in youth. The approaches to the definition of the concepts of “ability” and “sills” are analyzed. Non-auditorium is considered as an alternative way of forming organizational and managerial sills in a higher education institution. The pedagogical conditions of organizational and managerial sills formation for students in the process of non-auditing worn are offered | en_US |