ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Мікова, Л.
dc.date.accessioned 2019-05-17T08:52:12Z
dc.date.available 2019-05-17T08:52:12Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17572
dc.description Мікова, Л. Дидактична модель ліфта / Л. Мікова // Технічні науки та технології. – 2018. – № 3 (13). – С. 219-224. en_US
dc.description.abstract Urgency of the research. Mechatronics products become more sophisticated and complicated. Mechatronic engineers should be prepared for this complex design process. Practical experimental model helps improve educational process as preparing for practice. Target setting. Miniaturized model of the lift suitable for practical training on subjects focused to microcontrollers, sensors, actuators etc. Students have possibility to make practice on laboratory exercises, where they can verify theoretical knowledge obtained on lectures. The arrangement of the model has modular character, because of possibility to rearrange or adding of new function into model. The aim was to create minimized model of real lift with all functions and systems. Actual scientific researches and issues analysis. Many universities are oriented only to finished robotic kits and do not support creativity of students. Open access and open structure model missing in this field. There is a need for fast prototyping model, which allows the creation of new design of product. Uninvestigated parts of general matters defining. The question of the design of printed circuit board are uninvestigated, because they need more time than allows normal exercises. The research objective. The main aim of educational process is to educate engineers with basic knowledge, skills and handicraft. Practical models help as support devices for fulfil of this aim. All mechatronic students can practice a training on these practical models. They become as more skilled and well-oriented engineers.. The statement of basic materials. Construction consist of upper and lower base plate connected with four pillars used as linear guide for moving of lift cage. Lower base plate includes base microcontrollers boards, resistor network, power transistor array board, power supply terminals, relay modules, PWM module and signals terminals. Upper base plate consist of DC motor with gearing and screw mechanism for moving the lift cage. Conclusions. The model enables supports the creativity of the students. The starting point of the using of the model can be without any wired connections. Students should connect every part and try functionality of every function. The students receive the defined several problems and they have to analyze it and make any proposal for solution of defined problems. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject lift en_US
dc.subject controller en_US
dc.subject sensor en_US
dc.subject actuators en_US
dc.subject didactic en_US
dc.subject ліфт en_US
dc.subject контролер en_US
dc.subject датчик en_US
dc.subject приводи en_US
dc.subject дидактика en_US
dc.title Дидактична модель ліфта en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Актуальність теми дослідження. Мехатронні вироби стають все більш складними. Інженери мехатроніки повинні бути готові до складності процесу проектування. Практична експериментальна модель допомагає поліпшити навчальний процес при підготовці до практичної діяльності. Постановка проблеми. Мініатюрна модель ліфта, підходяща для практичного вивчення предметів, орієнтована на мікроконтролери, датчики, приводи і т. ін. У студентів є можливість практикувати лабораторні заняття, де вони можуть перевіряти теоретичні знання, отримані на лекціях. Будова моделі має модульний характер, що дає можливість перегрупування або додавання нової функції в модель. Мета полягала в створенні мініатюрної моделі реального ліфта з усіма функціями і системами. Аналіз останніх досліджень і публікацій.. Багато університетів орієнтовані тільки на готові роботизовані комплекти і не підтримують творчість студентів. У цьому полі відсутня модель відкритого доступу і відкритої структури. Існує необхідність в швидкій моделі прототипування, яка дозволяє створювати новий дизайн продукту. Виділення недосліджених раніше частин загальної проблеми. Питання про дизайн друкованої плати не досліджено, тому що йому потрібно більше часу, ніж дозволяють звичайні дії. Постановка завдання. Основною метою навчального процесу є навчання інженерів базових знань, навичок і умінь. Практичні моделі допомагають в якості допоміжних пристроїв для досягнення цієї мети. Всі студенти-мехатроніки можуть практикуватися на цих практичних моделях. Вони стають більш кваліфікованими і добре орієнтованими інженерами. Викладення основного матеріалу. Конструкція складається з верхньої і нижньої опорної плити, пов'язаної з чотирма колонами, які використовуються в якості лінійної напрямної для переміщення підйомної клітки. Нижня опорна плита включає в себе базові плати мікроконтролерів, резисторну мережу, плату з масивом силових транзисторів, клеми джерела живлення, модулі реле, модуль PWM і термінали сигналів. Верхня опорна плита складається з двигуна постійного струму з зубчастим зачепленням і гвинтового механізму для переміщення підйомної клітки. Висновки. Модель дозволяє підтримувати творчий потенціал студентів. З'єднання з точкою управління моделлю може бути безпровідним. Студенти повинні підключити кожну частину і спробувати можливості кожної функції. Студенти отримують певні завдання, їм доводиться аналізувати їх і робити будь-які пропозиції для вирішення певних проблем. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record