dc.contributor.author |
Шабатура, Т. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2019-05-29T07:20:06Z |
|
dc.date.available |
2019-05-29T07:20:06Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17688 |
|
dc.description |
Шабатура, Т. С. Соціально-відповідальна поведінка вітчизняних бізнес-одиниць / Т. С. Шабатура // Проблеми і перспективи економіки та управління - 2018. № 4 (16). С. 43-48. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті на основі використання системного аналізу проведене дослідження в напрямку впливу соціально-відповідальної поведінки на стратегічний розвиток вітчизняних бізнес-одиниць. У результаті проведеного дослідження встановлено, що рівень популяризації соціально-відповідального феномену корелюється з їхніми виробничими розмрами, а ставлення вітчизняних бізнес-одиниць до соціально-відповідальних заходів свідчить про готовність до їх реалізації, адже більшість із них розуміє і сприймає соціальну відповідальність як інструмент формування конкурентних переваг та забезпечення стійких конкурентних позицій на ринках. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.subject |
бізнес-одиниці |
en_US |
dc.subject |
соціальна відповідальність |
en_US |
dc.subject |
держава |
en_US |
dc.subject |
зацікавлені сторони |
en_US |
dc.title |
Соціально-відповідальна поведінка вітчизняних бізнес-одиниць |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |