ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шабатура, Т. С.
dc.date.accessioned 2019-05-29T07:20:06Z
dc.date.available 2019-05-29T07:20:06Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17688
dc.description Шабатура, Т. С. Соціально-відповідальна поведінка вітчизняних бізнес-одиниць / Т. С. Шабатура // Проблеми і перспективи економіки та управління - 2018. № 4 (16). С. 43-48. en_US
dc.description.abstract У статті на основі використання системного аналізу проведене дослідження в напрямку впливу соціально-відповідальної поведінки на стратегічний розвиток вітчизняних бізнес-одиниць. У результаті проведеного дослідження встановлено, що рівень популяризації соціально-відповідального феномену корелюється з їхніми виробничими розмрами, а ставлення вітчизняних бізнес-одиниць до соціально-відповідальних заходів свідчить про готовність до їх реалізації, адже більшість із них розуміє і сприймає соціальну відповідальність як інструмент формування конкурентних переваг та забезпечення стійких конкурентних позицій на ринках. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject бізнес-одиниці en_US
dc.subject соціальна відповідальність en_US
dc.subject держава en_US
dc.subject зацікавлені сторони en_US
dc.title Соціально-відповідальна поведінка вітчизняних бізнес-одиниць en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу