IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Соціальна складова підвищення конкурентоспроможності підприємств

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Панюк, Т. П.
dc.contributor.author Конарівська, О. Б.
dc.date.accessioned 2019-05-29T08:21:24Z
dc.date.available 2019-05-29T08:21:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17700
dc.description Панюк, Т. П. Соціальна складова підвищення конкурентоспроможності підприємств / Т. П. Панюк, О. Б. Конарівська // Проблеми і перспективи економіки та управління - 2018. № 4 (16). С. 63-68. en_US
dc.description.abstract The article examines the social component of improving the competitiveness of enterprises. It has been determined that social responsibility of a business is a social component, which is one of the competitive advantages of modern enterprises of the national economy. The concept of social responsibility is characterized and its role and importance in the development of enterprises are defined. It is determined that the socially responsible functions of the enterprise, the ways of developing its social infrastructure, the formation and improvement of social protection systems for workers, the introduction of norms of ethical behavior between subordinates, suppliers and consumers are the priority tasks of the national economy. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject social component en_US
dc.subject competitive advantage en_US
dc.subject corporate social responsibility en_US
dc.subject national economy en_US
dc.subject social policy en_US
dc.subject cоціальна складова en_US
dc.subject конкурентна перевага en_US
dc.subject соціальна відповідальність бізнесу en_US
dc.subject національна економіка en_US
dc.subject соціальна політика en_US
dc.title Соціальна складова підвищення конкурентоспроможності підприємств en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 У статті досліджено соціальну складову підвищення конкурентоспроможності підприємств. З’ясовано, що соціальною складовою є соціальна відповідальність бізнесу, яка виступає однією з конкурентних переваг сучасних підприємств національної економіки. Охарактеризовано поняття соціальної відповідальності та визначено її роль, значення в розвитку підприємств. Визначено, що соціально відповідальні функції підприємства, шляхи розвитку його соціальної інфраструктури, формування та удосконалення систем соціального захисту працівників, впровадження норм етичної поведінки між підлеглими, постачальниками та споживачами – це пріоритетні практичні завдання національної економіки. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record