dc.contributor.author |
Пілевич, Д. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2019-05-29T12:13:03Z |
|
dc.date.available |
2019-05-29T12:13:03Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17727 |
|
dc.description |
Пілевич, Д. С. Науково-концептуальні засади визначення сутності електронної комерції / Д. С. Пілевич // Проблеми і перспективи економіки та управління - 2018. № 4 (16). С. 114-121. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто науково-концептуальні засади визначення сутності електронної комерції. Спочатку проаналізовано зміст категорії «комерція», яка розглядається як діяльність із торгівлі товарами й послугами. Викори- стання контент-аналізу наявних у науковій літературі підходів до розгляду змісту дефініції «електронна комерція» дозволило виокремити три базові підходи до її розгляду: інформаційно-узагальнений, товарно-детермінований та галузево-структурований, обґрунтовано їхню сутність та відмінності. Також виділено базові ознаки електронної комерції, до яких віднесено такі: взаємодія економічних суб’єктів між собою; отримання прибутку; задоволення потреб споживачів товарів та послуг; використання інформаційних мережевих технологій; рух фінансових ресур- сів. У статті з урахуванням отриманих результатів запропоновано авторське розуміння окресленої категорії. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.subject |
комерція |
en_US |
dc.subject |
електронна комерція |
en_US |
dc.subject |
електронний бізнес |
en_US |
dc.subject |
підприємництво |
en_US |
dc.subject |
господарська діяльність |
en_US |
dc.subject |
торгівля |
en_US |
dc.title |
Науково-концептуальні засади визначення сутності електронної комерції |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |