IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Тренінг як сучасний інтерактивний метод професійної підготовки майбутніх соціальних працівників

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Децюк, Т. М.
dc.contributor.author Коленіченко, Т. І.
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:00:07Z
dc.date.available 2019-06-03T16:00:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17808
dc.description Децюк, Т. М. Тренінг як сучасний інтерактивний метод професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / Т. М. Децюк, Т. І. Коленіченко // Проблеми оптимального функціонування особистості у сучасних умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (25 жовтня 2018 року). – Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна: Харків, 2018. – С. 41-44. en_US
dc.description.abstract В статті проаналізовано погляди науковців на визначення поняття «тренінг»; проведений аналіз вітчизняних та зарубіжних науковців став підґрунтям до авторського визначення поняття тренінгу; автори визначають тренінг як інноваційний метод навчання студентів в умовах ЗВО і визначають необхідними зміни у процесі викладання. Автори наводять власний досвід впровадження в освітній процес Чернігівського національного технологічного університету тренінгових форм роботи, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності майбутніх фахівців соціальної сфери на ринку праці en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна en_US
dc.subject тренінг en_US
dc.subject професійна підготовка en_US
dc.subject соціальний працівник en_US
dc.subject форма навчання en_US
dc.subject професійна компетентність en_US
dc.subject training en_US
dc.subject vocational training en_US
dc.subject social worker en_US
dc.subject form of studying en_US
dc.subject professional competence en_US
dc.subject тренинг en_US
dc.subject профессиональная подготовка en_US
dc.subject социальный работник en_US
dc.subject форма обучения en_US
dc.subject профессиональная компетентность en_US
dc.title Тренінг як сучасний інтерактивний метод професійної підготовки майбутніх соціальних працівників en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 the article analyses the views of scholars on the definition of the term “training”; the analysis of domestic and foreign scholars has become the basis for the author’s definition of the concept of training; the authors define the training as an innovative method of teaching students in higher educational institutions and state the necessity of changes in the teaching process. The authors present their own experience in implementing training forms of work in the educational process of the Chernihiv National University of Technology, which contributes to the enhancement of the competitiveness of future specialists in the social sphere in the labour market en_US
dc.description.abstractalt2 в статье проанализировано научные подходы по определению понятия «тренинг»; проведённый анализ отечественных и зарубежных ученых стал основой для разработки авторского определения понятия «тренинг»; авторы определяют тренинг как инновационный метод обучения студентов в условиях ВУЗ и определяют необходимые изменения в процессе преподавания. Авторы приводят собственный опыт внедрения в образовательный процесс Черниговского национального технологического университета тренинговых форм работы, которые способствует повышению конкурентоспособности будущих специалистов социальной сферы на рынке труда en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу