Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Децюк, Т. М.![]() |
|
dc.contributor.author | Коленіченко, Т. І.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-06-03T16:00:07Z | |
dc.date.available | 2019-06-03T16:00:07Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/17808 | |
dc.description | Децюк, Т. М. Тренінг як сучасний інтерактивний метод професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / Т. М. Децюк, Т. І. Коленіченко // Проблеми оптимального функціонування особистості у сучасних умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (25 жовтня 2018 року). – Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна: Харків, 2018. – С. 41-44. | en_US |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано погляди науковців на визначення поняття «тренінг»; проведений аналіз вітчизняних та зарубіжних науковців став підґрунтям до авторського визначення поняття тренінгу; автори визначають тренінг як інноваційний метод навчання студентів в умовах ЗВО і визначають необхідними зміни у процесі викладання. Автори наводять власний досвід впровадження в освітній процес Чернігівського національного технологічного університету тренінгових форм роботи, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності майбутніх фахівців соціальної сфери на ринку праці | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна | en_US |
dc.subject | тренінг | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | соціальний працівник | en_US |
dc.subject | форма навчання | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | training | en_US |
dc.subject | vocational training | en_US |
dc.subject | social worker | en_US |
dc.subject | form of studying | en_US |
dc.subject | professional competence | en_US |
dc.subject | тренинг | en_US |
dc.subject | профессиональная подготовка | en_US |
dc.subject | социальный работник | en_US |
dc.subject | форма обучения | en_US |
dc.subject | профессиональная компетентность | en_US |
dc.title | Тренінг як сучасний інтерактивний метод професійної підготовки майбутніх соціальних працівників | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | the article analyses the views of scholars on the definition of the term “training”; the analysis of domestic and foreign scholars has become the basis for the author’s definition of the concept of training; the authors define the training as an innovative method of teaching students in higher educational institutions and state the necessity of changes in the teaching process. The authors present their own experience in implementing training forms of work in the educational process of the Chernihiv National University of Technology, which contributes to the enhancement of the competitiveness of future specialists in the social sphere in the labour market | en_US |
dc.description.abstractalt2 | в статье проанализировано научные подходы по определению понятия «тренинг»; проведённый анализ отечественных и зарубежных ученых стал основой для разработки авторского определения понятия «тренинг»; авторы определяют тренинг как инновационный метод обучения студентов в условиях ВУЗ и определяют необходимые изменения в процессе преподавания. Авторы приводят собственный опыт внедрения в образовательный процесс Черниговского национального технологического университета тренинговых форм работы, которые способствует повышению конкурентоспособности будущих специалистов социальной сферы на рынке труда | en_US |