IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Моделі формування професійних компетенцій майбутніх фахівців у позааудиторній роботі з молоддю: українські реалії

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Децюк, Т. М.
dc.date.accessioned 2019-06-03T16:16:44Z
dc.date.available 2019-06-03T16:16:44Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17809
dc.description Децюк, Т. М. Моделі формування професійних компетенцій майбутніх фахівців у позааудиторній роботі з молоддю: українські реалії / Т. М. Децюк // Ukraine – EU. Innovationsin Education, Technology, Business and Law: collection of international scientific papers. – Chernihiv : CNUT, 2018. – С. 157-160 en_US
dc.description.abstract У публікації здійснено теоретичний аналіз поняття «позааудиторна робота». Розглянуто різні форми позааудиторної роботи зі студентами, які використовуються у Чернігівському національному технологічному університеті, Сумській філії Харківського національного університету внутрішніх справ, Національному педагогічному університеті ім. М. П. Драгоманова, Національному університеті Львівська політехніка. Проаналізовано спільні риси організації позааудиторної роботи зі студентами у вищих навчальних закладах України і запропоновано загальну модель позааудиторної роботи. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject навчальна робота en_US
dc.subject позааудиторна робота en_US
dc.subject вищий навчальний заклад en_US
dc.title Моделі формування професійних компетенцій майбутніх фахівців у позааудиторній роботі з молоддю: українські реалії en_US
dc.title.alternative Formation models of future specialists’ professional competences in students’ extracurricular activities: ukrainian realities en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The theoretical analysis of the concept «extracurricular activities» has been implemented in the publication. Different forms of students’extracurricular activities used in Chernihiv national technological university, Sumy department of Kharkiv national university, National Drahomanov pedagogical university, National Lviv polytechnic university have been considered. Common features of organizing students’extracurricular activities in higher educational establishments have been analysed and general models of the extracurricular work has been suggested en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу