IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Формування соціальної відповідальності бізнесу

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Ткаченко, Н. В.
dc.contributor.author Селіверстова, Л. С.
dc.date.accessioned 2019-06-05T07:24:39Z
dc.date.available 2019-06-05T07:24:39Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17828
dc.description Ткаченко, Н. В. Формування соціальної відповідальності бізнесу / Н. В. Ткаченко, Л. С. Селіверстова // Проблеми і перспективи економіки та управління - 2018. № 3 (15). С. 49-54. en_US
dc.description.abstract The article deals with an approach to strategy of formation of corporate social responsibility of enterprises. The proposed approach will allow the enterprises with the limited budget to plan and achieve good results for the social environment. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject corporate social responsibility en_US
dc.subject strategy development en_US
dc.subject social activities en_US
dc.subject economic impact en_US
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність en_US
dc.subject стратегія розвитку en_US
dc.subject соціальні заходи en_US
dc.subject економічний ефект en_US
dc.title Формування соціальної відповідальності бізнесу en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Сучасні вимоги до соціальної відповідальності обумовлюють необхідність інтеграції соціальної політики й корпоративної стратегії. Різні підходи до розуміння соціальної відповідальності вищим менеджментом підприємства, неузгодженість дій і відсутність механізмів цілеспрямованого управління соціально відповідальною поведінкою обумовлюють нестійку платформу подальшого розвитку українських підприємств. Актуальність розробки стратегії корпоративної соціальної відповідальності визначається певними економічними проблемами і зростанням рівня конкуренції між підприємствами, а також підвищенням ролі споживачів. Метою дослідження є обґрунтування підходу до стратегічного управління корпоративною соціальною відповідальністю, який орієнтується на задоволення соціальних вимог зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємств. Одним зі шляхів розробки та регулювання діяльності корпоративної соціальної відповідальності є діалог держави, громадських організацій та представників бізнесу. Тому, політика соціальної відповідальності може бути вироблена і впроваджена в результаті соціального діалогу, і в цьому процесі ключова роль належить саме організаціям роботодавців. Впровадження принципів корпоративної соціальної відповідальності передбачає розробку та впровадження обґрунтованої стратегії управління підприємством, моніторинг його діяльності, складання корпоративної соціальної звітності. Запровадження на підприємствах стратегії корпоративної соціальної відповідальності надає їм конкретні переваги, зокрема, покращення управління завдяки запобіганню ризикам; підвищення репутаційного менеджменту; збільшення обсягів продажу та частки ринку; мотивування співробітників; оптимізація операційних процесів та зменшення витрат; лояльність інвесторів; покращення фінансових показників діяльності; налагодження відносин із державним сектором та суспільством тощо. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record