dc.contributor.author |
Ткаченко, Н. В.
|
|
dc.contributor.author |
Селіверстова, Л. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-05T07:24:39Z |
|
dc.date.available |
2019-06-05T07:24:39Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17828 |
|
dc.description |
Ткаченко, Н. В. Формування соціальної відповідальності бізнесу / Н. В. Ткаченко, Л. С. Селіверстова // Проблеми і перспективи економіки та управління - 2018. № 3 (15). С. 49-54. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article deals with an approach to strategy of formation of corporate social responsibility of enterprises. The proposed approach will allow the enterprises with the limited budget to plan and achieve good results for the social environment. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.subject |
corporate social responsibility |
en_US |
dc.subject |
strategy development |
en_US |
dc.subject |
social activities |
en_US |
dc.subject |
economic impact |
en_US |
dc.subject |
корпоративна соціальна відповідальність |
en_US |
dc.subject |
стратегія розвитку |
en_US |
dc.subject |
соціальні заходи |
en_US |
dc.subject |
економічний ефект |
en_US |
dc.title |
Формування соціальної відповідальності бізнесу |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Сучасні вимоги до соціальної відповідальності обумовлюють необхідність інтеграції соціальної політики й корпоративної стратегії. Різні підходи до розуміння соціальної відповідальності вищим менеджментом підприємства, неузгодженість дій і відсутність механізмів цілеспрямованого управління соціально відповідальною поведінкою обумовлюють нестійку платформу подальшого розвитку українських підприємств. Актуальність розробки стратегії корпоративної соціальної відповідальності визначається певними економічними проблемами і зростанням рівня конкуренції між підприємствами, а також підвищенням ролі споживачів. Метою дослідження є обґрунтування підходу до стратегічного управління корпоративною соціальною відповідальністю, який орієнтується на задоволення соціальних вимог зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємств. Одним зі шляхів розробки та регулювання діяльності корпоративної соціальної відповідальності є діалог держави, громадських організацій та представників бізнесу. Тому, політика соціальної відповідальності може бути вироблена і впроваджена в результаті соціального діалогу, і в цьому процесі ключова роль належить саме організаціям роботодавців. Впровадження принципів корпоративної соціальної відповідальності передбачає розробку та впровадження обґрунтованої стратегії управління підприємством, моніторинг його діяльності, складання корпоративної соціальної звітності. Запровадження на підприємствах стратегії корпоративної соціальної відповідальності надає їм конкретні переваги, зокрема, покращення управління завдяки запобіганню ризикам; підвищення репутаційного менеджменту; збільшення обсягів продажу та частки ринку; мотивування співробітників; оптимізація операційних процесів та зменшення витрат; лояльність інвесторів; покращення фінансових показників діяльності; налагодження відносин із державним сектором та суспільством тощо. |
en_US |