Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лашук, Н. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-06-24T14:41:32Z | |
dc.date.available | 2019-06-24T14:41:32Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/17932 | |
dc.description | Лашук, Н. М. Педагогічні умови формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки / Н. М. Лашук // Молодий вчений.- 2018. - № 2.1 (54.1). - С.74-77 | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки. Проаналізовано сутність понять «умова» та «педагогічна умова». Визначено систему педагогічних умов формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів. Розкрито зміст кожної педагогічної умови, а саме: створення медіаосвітнього простору; інтеграція медіаосвіти до предметів професійної підготовки фахівців з маркетингу; залучення студентів до творчої медіадіяльності. Розглянуто особливості реалізації умов для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів та підвищення ефективності навчально-виховного процесу. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | медіакомпетентність | en_US |
dc.subject | маркетологи | en_US |
dc.subject | медіаосвітній простір | en_US |
dc.subject | середовище | en_US |
dc.subject | інтеграція | en_US |
dc.subject | медіадіяльність | en_US |
dc.title | Педагогічні умови формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки | en_US |
dc.type | Article | en_US |