IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетингова діяльність страховиків та напрямки її вдосконалення

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравчук, Г. В.
dc.contributor.author Кожемяко, Ю. В.
dc.date.accessioned 2015-10-15T12:31:51Z
dc.date.available 2015-10-15T12:31:51Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/1800
dc.description Кравчук Г. В., Кожемяко Ю. В. Маркетингова діяльність страховиків та напрямки її вдосконалення / Г. В. Кравчук, Ю. В. Кожемяко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". - Чернігів : ЧДТУ, 2011. – № 2 (50). - С. 242-248. en_US
dc.description.abstract У статті проаналізовано специфіку реалізації процедур маркетингу у діяльності страхових компаній та визначено пріоритетність формування заходів для активізації впливу на страхувальників. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: "Економічні науки". зб.;№2(50)
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.title Маркетингова діяльність страховиків та напрямки її вдосконалення en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу