dc.contributor.author |
Карпенко, Ю. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-18T14:46:10Z |
|
dc.date.available |
2015-10-18T14:46:10Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/1868 |
|
dc.description |
Карпенко Ю. М. Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії / Ю. М. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – К. : КНЕУ, 2011. – С. 202–214. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено особливості застосування власних товарних марок на українському ринку, розглянуто тенденції щодо проникнення в різні категорії товарів, визначено переваги та ризики застосування private label. Запропоновано класифікаційні ознаки для портфелю власних товарних марок, виділено підходи щодо їх присвоєння і використання, сформовано етапи впровадження private label на українському ринку. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
К.: Вид-во КНЕУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Формування ринкової економіки;Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні |
|
dc.subject |
власні товарні марки |
en_US |
dc.subject |
private label |
en_US |
dc.subject |
український ритейл |
en_US |
dc.subject |
торговельні мережі |
en_US |
dc.subject |
розвиток власних товарних марок |
en_US |
dc.title |
Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |