ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Semjon, Jan
dc.contributor.author Kočan, Martin
dc.date.accessioned 2020-04-07T12:00:38Z
dc.date.available 2020-04-07T12:00:38Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19255
dc.description Semjon, J. Proposal of robotized cell with robot Kuka KR 6 for educational purposes/ J. Semjon, M. Kocan, // Технічні науки та технології. - 2019. - № 4 (18). - С. 49-54. en_US
dc.description.abstract The article focuses on the design and creation of a training robotized workplace for creating programs using a pneumatic gripper. The design and use of the chessboard makes it possible to create a large number of possible combinations for training purposes. This creates a good precondition for adapting training to the specific needs of trained groups. The use of horizontal and inclined plane will teach students how to use the co-ordinate system of the tool or external base when programming. For this reason, programming the movement of the robot along the correct trajectory is more complex and improves the spatial perception of the students in the robot workspace. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 4(18)
dc.subject робот en_US
dc.subject програмування en_US
dc.subject навчання en_US
dc.subject логотип en_US
dc.subject industrial robot en_US
dc.subject Kuka en_US
dc.subject chessboard en_US
dc.subject manipulation en_US
dc.title Proposal of robotized cell with robot Kuka KR 6 for educational purposes en_US
dc.title.alternative Пропозиція роботизованого робочого місця з роботом KUKA KR 6 для навчальних цілей en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Стаття висвітлює розробку та створення навчального роботизованого робочого місця для створення програм з використанням пневматичного захвату. Конструкція та використання шахової дошки дає можливість створити велику кількість можливих комбінацій для навчальних цілей. Це створює хорошу передумову для адаптації навчання до конкретних потреб групп, що навчаються. Використання горизонтальної та похилої площини навчить учнів використовувати систему координат інструменту або зовнішньої бази при програмуванні. З цієї причини програмування руху робота по правильній траєкторії є більш складним і покращує просторове сприйняття учнями робочої області робота en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу