Короткий опис(реферат):
Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретико-методологічних засад і розробці практичних рекомендацій щодо формування та реалізації механізму регулювання ринку споживчих товарів України в умовах глобалізації. Сформовано концептуальний базис системи регулювання ринку споживчих товарів, який передбачає чітке окреслення й узагальнення цілей, завдань, методів та інструментів регулювання для досягнення поставленої мети та розв’язання суперечностей. Представлено методологічні засади до дослідження ринку споживчих товарів та його регулювання, які ґрунтуються на інституційно-системному підході та враховують особливості впливу відповідних державних, ринкових та громадських інститутів в умовах глобалізації. Запропоновано наукову концептуалізацію регулювання ринку споживчих товарів в умовах глобалізації. Доведено необхідність імплементації принципу консюмеризму в систему регулювання ринку споживчих товарів України. Сформовано науково-методологічний підхід до визначення рівня захисту інтересів споживачів на ринку товарів із використанням моделі мультиатрибутного товару, що передбачає оцінку не атрибутів товару, а того, наскільки при його використанні споживач є захищеним. Представлено теоретичну архітектуру механізму регулювання ринку споживчих товарів. Визначені стратегічні орієнтири щодо удосконалення регулювання ринку споживчих товарів в умовах глобалізації економіки. Обґрунтована необхідність та перспективність використання проєктів маркетингових досліджень для підвищення результативності регулювання ринку споживчих товарів України
Суть розробки, основні результати:
Капленко, Г. В. Теоретико-методологічні засади регулювання ринку споживчих товарів України в умовах глобалізації : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / Г. В. Капленко. - Чернігів, 2020. - 40 с.