Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пінчук, А. О | |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T09:49:25Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T09:49:25Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/19684 | |
dc.description | Пінчук, А. О. Особливості мотивації здобувачів вищої освіти щодо участі у позааудиторній роботі в умовах ЗВО : магістерська робота : 231 «Соціальна робота» / А. О. Пінчук ; керівник роботи Децюк Т. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 89 с. | en_US |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена дослідженню особливостей мотивації здобувачів вищої освіти щодо участі в позааудиторній роботі. В нашому дослідженні уточнено поняття: «позааудиторна робота», «форми позааудиторної роботи», «методи позааудиторної роботи», «позааудиторна робота за кордоном». За мету ми взяли емпірично дослідити та теоретично обґрунтувати особливості мотивації здобувачів вищої освіти до участі у позааудиторній роботі в умовах ЗВО. В нашій роботі ми: на підставі аналізу наукових джерел охарактеризували основні форми та методи позааудиторної роботи із здобувачами вищої освітив в закладах ЗВО; виявили особливості мотивації здобувачів вищої освіти щодо участі в позааудиторній роботі; розробили рекомендації щодо впровадження системи мотивації для здобувачів вищої освіти до участі в позааудиторній роботі. На теоретико-методологічному рівні було охарактеризовано основні форми та методи позааудиторної роботи із здобувачами вищої освіти. Проведене емпіричне дослідження дозволило визначити ставлення здобувачів вищої освіти до участі в позааудиторній роботі, рівень їх зацікавленості. Аналіз показників за результатами анкетування дав можливість виявити що є головним стимулом здобувачів вищої освіти приймати участь в позааудиторній роботі | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | позааудиторна робота | en_US |
dc.subject | форми позааудиторної роботи | en_US |
dc.subject | методи мотивації здобувачів вищої освіти | en_US |
dc.subject | extracurricular work | en_US |
dc.subject | forms of extracurricular work | en_US |
dc.subject | methods of motivation of applicants for higher education | en_US |
dc.title | Особливості мотивації здобувачів вищої освіти щодо участі у позааудиторній роботі в умовах ЗВО | en_US |
dc.title.alternative | Features of Motivation of Higher Education Applicants to Participate in ExtraAudit Work in an EIA | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The master's thesis is devoted to the study of peculiarities of motivation of higher education students to participate in extracurricular work. In our research we clarify the concepts: "extra-curricular work", "forms of extracurricular work", "methods of extracurricular work", "extracurricular work abroad". We aimed to empirically investigate and theoretically substantiate the peculiarities of the motivation of higher education applicants to participate in extracurricular work in the context of ZVO. In our work we: on the basis of the analysis of scientific sources, have characterized the basic forms and methods of out-of-class work with the applicants for higher education in the HEI facilities; revealed peculiarities of motivation of higher education applicants to participate in extracurricular work; have developed recommendations for implementing a system of motivation for higher education applicants to participate in extracurricular work. At the theoretical and methodological level, the main forms and methods of outof-class work with higher education applicants were characterized. The empirical research has made it possible to determine the attitude of higher education students to participate in extracurricular work, their level of interest. The analysis of indicators by the results of the questionnaire made it possible to find out what is the main incentive for higher education applicants to participate in extracurricular work | en_US |