dc.contributor.author |
Попело, О. В.
|
|
dc.contributor.author |
Самійленко, Г. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-08-08T11:39:46Z |
|
dc.date.available |
2020-08-08T11:39:46Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/19724 |
|
dc.description |
Рекламний менеджмент : метод. вказівки до практ. занять, самост. та дистанц. роботи здобувачів бакалавр. ступеня галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спец. 073 «Менеджмент» усіх форм навчання / уклад.: О. В. Попело, Г. М. Самійленко. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – 50 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою викладання дисципліни «Рекламний менеджмент» є формування у студентів знань щодо системи рекламного менеджменту у контексті міжнародного досвіду та вітчизняної практики, а саме: надання знань з теорії реклами; формування теоретичних знань і практичних навичок в організації і проведенні рекламних кампаній на підприємствах, що функціонують в умовах ринкових відносин; надання знань щодо створення рекламних звернень, організації рекламної діяльності, оцінки ефективності реклами. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Рекламний менеджмент : методичні вказівки до практичних занять, самостійної та дистанційної роботи здобувачів бакалаврського ступеня галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |