IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Рекламний менеджмент : методичні вказівки до практичних занять, самостійної та дистанційної роботи здобувачів бакалаврського ступеня галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попело, О. В.
dc.contributor.author Самійленко, Г. М.
dc.date.accessioned 2020-08-08T11:39:46Z
dc.date.available 2020-08-08T11:39:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19724
dc.description Рекламний менеджмент : метод. вказівки до практ. занять, самост. та дистанц. роботи здобувачів бакалавр. ступеня галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спец. 073 «Менеджмент» усіх форм навчання / уклад.: О. В. Попело, Г. М. Самійленко. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – 50 с. en_US
dc.description.abstract Метою викладання дисципліни «Рекламний менеджмент» є формування у студентів знань щодо системи рекламного менеджменту у контексті міжнародного досвіду та вітчизняної практики, а саме: надання знань з теорії реклами; формування теоретичних знань і практичних навичок в організації і проведенні рекламних кампаній на підприємствах, що функціонують в умовах ринкових відносин; надання знань щодо створення рекламних звернень, організації рекламної діяльності, оцінки ефективності реклами. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.title Рекламний менеджмент : методичні вказівки до практичних занять, самостійної та дистанційної роботи здобувачів бакалаврського ступеня галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу