ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вербицька, А. В.
dc.contributor.author Холявко, Н. І.
dc.date.accessioned 2020-10-05T20:15:13Z
dc.date.available 2020-10-05T20:15:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19898
dc.description Вербицька, А. В. Співпраця «університет – бізнес»: проблеми та перспективи / А. В. Вербицька, Н. І. Холявко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 1 (21). - С.46-52. en_US
dc.description.abstract У статті представлено результати анкетування суб’єктів підприємницького сектору щодо поточного стану та перспектив розвитку співпраці із закладами вищої освіти. Опитування проведено серед партнерів Чернігівського національного технологічного університету, зокрема у ході бізнес-форумів і ярмарків вакансій. Визначено ключові сфери співробітництва «університет-бізнес» та основні критерії впливу на таку взаємодію. За результатами опитування виявлено проблеми, з якими стикаються стейкхолдери в процесі співпраці з університетами. На основі аналізу відповідей респондентів визначено тактичні заходи з активізації партнерства закладів вищої освіти та бізнесу. Отримані результати покладено в основу формування економічного та педагогічного блоків інтегрованої моделі конкурентоспроможної вищої освіти. Відзначено перспективність поглиблення досліджень у напрямі синхронізації інтересів стейкхолдерів за моделлю Quadruple Helix (держава – бізнес – вища освіта – громадськість). en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 1 (21)
dc.subject заклад вищої освіти en_US
dc.subject підприємницький сектор en_US
dc.subject концепція Quadruple Helix en_US
dc.subject інтегрована модель конкурентоспроможної вищої освіти en_US
dc.subject анкетування en_US
dc.subject высшее учебное заведение en_US
dc.subject предпринимательский сектор en_US
dc.subject концепция Quadruple Helix en_US
dc.subject интегрированная модель конкурентоспособного высшего образования en_US
dc.subject анкетирование en_US
dc.subject higher education institution en_US
dc.subject business sector en_US
dc.subject Quadruple Helix Concept en_US
dc.subject integrated model of competitive higher education en_US
dc.subject questionnaire en_US
dc.title Співпраця «університет – бізнес»: проблеми та перспективи en_US
dc.title.alternative Сотрудничество «университет - бизнес»: проблемы и перспективы en_US
dc.title.alternative «University – business» cooperation: problems and prospects en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье представлены результаты анкетирования субъектов предпринимательского сектора касательно текущего состояния и перспектив развития сотрудничества с вузами. Опрос проведен среди партнеров Черниговского национального технологического университета, в частности в ходе бизнес-форумов и ярмарок вакансий. Определены ключевые сферы сотрудничества «университет-бизнес» и основные критерии воздействия на такое сотрудничество. По результатам опроса выявлены проблемы, с которыми сталкиваются стейкхолдеры в ходе сотрудничества с университетами. На основе анализа ответов респондентов определены тактические меры по активизации партнерства высших учебных заведений и бизнеса. Полученные результаты положены в основу формирования экономического и педагогического блоков интегрированной модели конкурентоспособного высшего образования. Отмечена перспективность углубления исследований в направлении синхронизации интересов стейкхолдеров по модели Quadruple Helix (государство – бизнес – высшее образование – общественность). en_US
dc.description.abstractalt2 The article presents the results of a survey of business entities on the current state and prospects of cooperation with higher education institutions. The survey was conducted among the partners of Chernihiv National University of Technology (in particular during business forums and vacancy fairs). The key areas of “university-business” cooperation and the main criteria of such interaction have been identified. According to the survey results, the problems in cooperation of stakeholders with universities were revealed. Based on the analysis of respondents' answers, tactical measures to intensify the partnership between higher education institutions and business have been identified. The obtained results made the basis for the formation of economic and pedagogical blocks of the integrated model of competitive higher education. The authors come to the conclusion about the necessity of deepening research of synchronizing the stakeholder’ interests within the Quadruple Helix model (government - business - higher education – civil society). en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу