Короткий опис(реферат):
Початок XXІ століття – епоха нових, раніше невідомих можливостей
науково-технічного прогресу, значного ускладнення практично всіх сторін
індивідуальної і суспільної практики – дедалі більш актуальним стає
проблема здоров’я людини. Здоров’я як соціальна проблема має
гносеологічну і предметну сторону. Гносеологічна сторона проблемної
ситуації показує протиріччя між знанням і незнанням, а предметна – між
можливостями дій в напрямку зміцнення та збереження здоров’я і слабкою
реалізацією цих можливостей. Звідси випливають два роду рекомендацій,
здійснення яких дозволить суттєво просунутися у вирішенні даної соціальної
проблеми. Перша зводиться до інформаційної та рекламно-просвітницької
функцій, друга – до реальної роботи по використанню вже наявних
матеріальних, енергетичних та інформаційних ресурсів. Проте, у будь-якому
разі проблема здоров’я та його культури збереження на індивідуальному й
колективному рівнях залишається актуальною, а шляхи формування у
суспільстві позитивного ставлення до здоров’язбереження наразі стає однією
з пріоритетних.
В розділі 1 магістерської роботи проаналізувано теоретичні аспекти
проблеми збереження здоров’я людини; визначено сутність та структуру
культури здоров’язбереження у майбутніх соціальних працівників та
запропоновано критерії сформованості культури здоров’язбереження у
майбутніх соціальних працівників.
Розділ 2 присвячений дослідженню стану проблеми формування
культури здоров’язбереження у майбутніх соціальних працівників.
У розділі 3 запропоновані шляхи формування культури
здоров’язбереження у майбутніх соціальних працівників.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у комплексному
дослідженні проблеми культури здоров’язбереження у майбутніх соціальних
працівників, а також в уточненні та модернізації підходів до формування
культури здоров’язбереження у майбутніх фахівців соціальної роботи
Суть розробки, основні результати:
Пушкаренко, К. О. Формування культури здоров’язбереження у майбутніх соціальних працівників : 231 Соціальна робота / К. О. Пушкаренко; керівник роботи Острянко Т. С.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 89 с.