IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Можливості використання компетентнісного підходу в управлінні медичними закладами в умовах реформування системи охорони здоров’я

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Холодницька, А. В.
dc.contributor.author Лук’яшко, М. І.
dc.date.accessioned 2020-12-23T23:08:27Z
dc.date.available 2020-12-23T23:08:27Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20464
dc.description Холодницька, А. Можливості використання компетентнісного підходу в управлінні медичними закладами в умовах реформування системи охорони здоров’я / А. Холодницька, М. Лук’яшко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 1 (21). - С.108-114. en_US
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню перспектив впровадження компетентнісного підходу в управління медичними закладами України на сучасному етапі реформування та модернізації системи охорони здоров’я. Висвітлено резерви та шляхи вдосконалення особистісних якостей керівників медичних інституцій, доведена необхідність їх розвитку. Розроблено практичні рекомендації, які дозволяють застосовувати компетентнісний підхід у професійній діяльності, що, у свою чергу, дає змогу керівникам розширити комунікативні та підприємницькі навички, сформувати злагоджену командну роботу, підвищити якість і кількість надання медичних послуг en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 1 (21)
dc.subject компетентнісний підхід en_US
dc.subject «м’які» навички en_US
dc.subject медична реформа en_US
dc.subject особистісні якості en_US
dc.subject критичне мислення en_US
dc.subject ефективний менеджмент en_US
dc.subject емоційний інтелект en_US
dc.subject компетентностный подход en_US
dc.subject «мягкие» навыки en_US
dc.subject медицинская реформа en_US
dc.subject личностные качества en_US
dc.subject эффективный менеджмент en_US
dc.subject эмоциональный интеллект en_US
dc.subject competence approach en_US
dc.subject soft skills en_US
dc.subject healthcare reform en_US
dc.subject personal qualities en_US
dc.subject critical thinking en_US
dc.subject effective management en_US
dc.subject emotional intelligence en_US
dc.title Можливості використання компетентнісного підходу в управлінні медичними закладами в умовах реформування системи охорони здоров’я en_US
dc.title.alternative Возможности использования компетентностного подхода в управлении медицинскими учреждениями в условиях реформирования системы здравоохранения en_US
dc.title.alternative Possibilities of using the competency-based approach to managing medical institutions in the conditions of reforming the healthcare system en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Статья посвящена исследованию перспектив внедрения компетентностного подхода в управление медицинскими учреждениями Украины на современном этапе реформирования и модернизации системы здравоохранения. Освещены резервы и пути совершенствования личностных качеств руководителей медицинских институций, доказана необходимость их развития. Разработан перечень рекомендаций, которые позволяют применить компетентностный подход в профессиональной деятельности, что в свою очередь дает возможность руководителям расширить коммуникативные и предпринимательские навыки, сформировать слаженную командную работу, повысить качество и количество предоставляемых услуг en_US
dc.description.abstractalt2 The article is devoted to the study of the prospects of implementing a competence approach to medical institutions management at the current stage of reforming and modenrizing the Healthcare system of Ukraine. The authors outlined the reserves and ways of improving the personal qualities of the Health Care Chief Executive Officer and proved the necessity of their development. A list of practical recommendations has been drawn up on methods of using a competence approach in professional activity, which in turn gives managers the opportunity to expand their communication and entrepreneurial skills, form a coordinated teamwork, improve the quality and quantity of services en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу