dc.contributor.author |
Полковниченко, С. О.
|
|
dc.contributor.author |
Шкулепіна, А. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-12-24T10:29:14Z |
|
dc.date.available |
2020-12-24T10:29:14Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20478 |
|
dc.description |
Полковниченко, С. О. Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері медичних послуг / С. О. Полковниченко, А. В. Шкулепіна // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 266-279. |
en_US |
dc.description.abstract |
Основними цінностями суспільства є життя і здоров’я людини. Тому охорона здоров’я – це одна із соціально значущих сфер життєдіяльності людини, яка тісно пов’язана з державним регулюванням. Проте активне впровадження принципів ринкової економіки в усі сфери господарської діяльності не оминуло і сферу медичного обслуговування. Ускладнення структури ринку, поява нових суб’єктів, орієнтація на споживача потребують розвитку маркетингової діяльності й у сфері надання медичних послуг. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.subject |
медичні послуги |
en_US |
dc.subject |
маркетинг медичних послуг |
en_US |
dc.title |
Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері медичних послуг |
en_US |
dc.type |
Book chapter |
en_US |