IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Browsing Москаленко В. А.: наукові статті by Title

ISSN 2415-363X

Browsing Москаленко В. А.: наукові статті by Title

Sort by: Order: Results:

  • Москаленко, В. А.; Католик, А. О. (Чернігів : ЧНТУ, 2021)
    Маркетингова стратегія є найважливішою функціональною стратегією підприємства, тому що вона покликана забезпечити пояснення його цілей і завдань на кожному окремому ринку (сегменті ринку) і відносно кожного виробу з ...
  • Москаленко, В. А.; Колоша, В. П. (2020)
    Аналізуються проблеми, пов’язані з формуванням рівня економічної ефективності виробництва молока залежно від рівня інтенсивності виробництва. Підкреслюється, що теорія витрат є однією з базових в економічній науці та ...
  • Москаленко, В. А. (2014)
    Розглянуто основні етапи визначення собівартості послуг готельних господарств, визначено важливість правильної класифікації витрат готельного бізнесу та грамотного формування собівартості послуг як для здійснення ефективного ...
  • Москаленко, В. А. (Дніпро : Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2016)
    В статті розглянуто основні підходи до вибору методики калькуляції собівартості продукції, робіт і послуг з врахуванням особливостей виробництва в різних галузях народного господарства. Детально розкриті алгоритми розрахунку ...
  • Москаленко, В. А. (Мукачево : Мукачівський державний університет, 2017)
    В статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю в наукомістких галузях. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингу інновацій, як діяльності, спрямованої на пошук нових сфер і способів використання потенціалу ...
  • Москаленко, В. А. (Чернігів: ЧНТУ, 2013)
    Розкрито переваги та недоліки системи управлінського обліку „Стандарт-Кост”. Визначені основні відмінності цієї системи і вітчизняного нормативного методу обліку і калькуляції продукції. Також розглянуто процес розроблення ...
  • Москаленко, В. А. (Київ : Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського, 2018)
    У статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю в наукоємних галузях, зокрема методи просування інноваційних розробок. Для просування інноваційних розробок та нового товару використовують інноваційний ...
  • Москаленко, В. А. (Мукачево : Мукачівський державний університет, 2018)
    У статті розглянуто питання управління витратами в підприємствах, що займаються виробництвом та переробкою сільськогосподарської продукції. Запропонований алгоритм організації обліку витрат для здійснення ефективного ...
  • Москаленко, В. А.; Летошко, К. А. (2018)
    Стаття присвячена питанню вивчення управління маркетинговим комплексом підприємства за видом діяльності «виробництво». Проаналізовані головні поняття з управління підприємством. Досліджені основні принципи та методи ...
  • Москаленко, В. А.; Рябченко, І. С. (2021)
    В статті визначено сутність інновацій як товару, а саме автори розглядають інноваційні товари як абсолютно нові товари, які розроблені спираючись на останні наукові досягнення, або досить сильно модифіковані наявні товари, ...
  • Москаленко, В. А. (2019)
    У статті розглянуто визначення найбільш ефективних інструментів просування банківських продуктів (послуг). Для ефективного функціонування на ринку банківських послуг банку необхідно створити та постійно підтримувати ...