IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Формування стратегії диференціації продукції на споживчому ринку (на матеріалах ТОВ «Аметист»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Компанець, Д. І.
dc.date.accessioned 2021-01-18T09:38:42Z
dc.date.available 2021-01-18T09:38:42Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20685
dc.description Компанець, Д. І. Формування стратегії диференціації продукції на споживчому ринку (на матеріалах ТОВ «Аметист») : магістерська робота : 075 Маркетинг / Д. І. Компанець ; керівник роботи Кульпінський С. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 86 с. en_US
dc.description.abstract Метою даної роботи є визначення та формування підходів стосовно процесу впровадження стратегії диференціації за для покращення ефективності роботи підприємства ТОВ «Аметист». Об’єктом дослідження є процес формування стратегії диференціації на підприємстві ТОВ «Аметист». Предметом дослідження є методичні та теоретичні засади використання конкурентної стратегії диференціації за для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Методи дослідження: фінансовий та економічний аналіз, методи практичного порівняння, оцінка рівня конкурентоспроможності, SWOT аналіз, побудована матриця І.Ансоффа. Результати дослідження можливо на практиці використовувати вітчизняним підприємствам конкурентну стратегію диференціація за для підвищення рівня конкурентоспроможності товару та підприємства також поліпшення позицій на ринку. За допомогою сформованих рекомендацій стосовно покращення роботи підприємства та впровадження стратегії диференціації дозволить підприємству вдало конкурувати в умовах зміни ринкової кон’юнктури і також удосконалити ефективність виробничої діяльності. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject конкурентна стратегія en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject стратегія диференціації en_US
dc.subject продуктові стратегії en_US
dc.subject маркетингові інновації en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject competitive strategy en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject differentiation strategy en_US
dc.subject product strategies en_US
dc.subject marketing innovations en_US
dc.title Формування стратегії диференціації продукції на споживчому ринку (на матеріалах ТОВ «Аметист») en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The purpose of this work is to define and form approaches to the process of implementing a strategy of differentiation to improve the efficiency of the company LLC "Аmethyst". The object of the study is the process of forming a strategy of differentiation at the enterprise LLC "Аmethyst". The subject of the study is the methodological and theoretical principles of using a competitive strategy of differentiation to increase the competitiveness of the enterprise. Research methods: financial and economic analysis, methods of practical comparison, assessment of the level of competitiveness, SWOT analysis, constructed matrix of I. Ansoff. The results of the study may in practice use domestic companies competitive strategy differentiation to increase the level of competitiveness of goods and enterprises and improve market position. With the help of the formed recommendations concerning improvement of work of the enterprise and introduction of strategy of differentiation will allow the enterprise to compete successfully in the conditions of change of a market condition and also to improve efficiency of production activity. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу