dc.contributor.author |
Москаленко, В. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-01-21T07:59:36Z |
|
dc.date.available |
2021-01-21T07:59:36Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20762 |
|
dc.description |
Москаленко, В. А. Удосконалення основних напрямів маркетингової політики просування інноваційних розробок / В. А. Москаленко // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29 (68) № 5. - С. 72-76. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю в наукоємних галузях, зокрема методи просування інноваційних розробок. Для просування інноваційних розробок та нового товару використовують інноваційний маркетинг. Здійснено аналіз маркетингових заходів щодо просування інноваційних розробок. Під час розроблення маркетингової політики просування інноваційного продукту необхідно враховувати його специфічні властивості. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингу інновацій як діяльності, спрямованої на пошук нових сфер та способів використання потенціалу підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Київ : Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління;Т. 29 (68) № 5 |
|
dc.subject |
інновація |
en_US |
dc.subject |
інноваційна розробка |
en_US |
dc.subject |
новий товар |
en_US |
dc.subject |
конкуренція |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
ринок |
en_US |
dc.subject |
инновация |
en_US |
dc.subject |
инновационная разработка |
en_US |
dc.subject |
новый товар |
en_US |
dc.subject |
конкуренция |
en_US |
dc.subject |
рынок |
en_US |
dc.subject |
innovation |
en_US |
dc.subject |
innovation |
en_US |
dc.subject |
new product |
en_US |
dc.subject |
competition |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
market |
en_US |
dc.title |
Удосконалення основних напрямів маркетингової політики просування інноваційних розробок |
en_US |
dc.title.alternative |
Совершенствование основных направлений маркетинговой политики продвижения инновационных разработок |
en_US |
dc.title.alternative |
Improvement of the main directions of the marketing policy оf promotion of innovative developments |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
В статье рассмотрены вопросы управления маркетинговой деятельностью в наукоемких отраслях, в частности методы продвижения инновационных разработок. Для продвижения инновационных разработок и нового товара используют инновационный маркетинг. Осуществлен анализ маркетинговых мероприятий по продвижению инновационных разработок. При разработке маркетинговой политики продвижения инновационного продукта необходимо учитывать его специфические свойства. Предложены пути совершенствования маркетинга инноваций как деятельности, направленной на поиск новых сфер и способов использования потенциала предприятия. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
The article deals with the management of marketing activities in high technology іndustries, in particular methods for promoting innovation. Innovation marketing is used to promote innovation and new products. The analysis of marketing measures for the promotion of innovation is carried out. In developing marketing policies, promoting the innovative product must take into account its specific properties. The ways of improvement of marketing of innovations as the activity aimed at search of new spheres and ways of using the potential of the enterprise are offered. |
en_US |