IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Удосконалення основних напрямів маркетингової політики просування інноваційних розробок

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москаленко, В. А.
dc.date.accessioned 2021-01-21T07:59:36Z
dc.date.available 2021-01-21T07:59:36Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20762
dc.description Москаленко, В. А. Удосконалення основних напрямів маркетингової політики просування інноваційних розробок / В. А. Москаленко // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29 (68) № 5. - С. 72-76. en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю в наукоємних галузях, зокрема методи просування інноваційних розробок. Для просування інноваційних розробок та нового товару використовують інноваційний маркетинг. Здійснено аналіз маркетингових заходів щодо просування інноваційних розробок. Під час розроблення маркетингової політики просування інноваційного продукту необхідно враховувати його специфічні властивості. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингу інновацій як діяльності, спрямованої на пошук нових сфер та способів використання потенціалу підприємства. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Київ : Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського en_US
dc.relation.ispartofseries Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління;Т. 29 (68) № 5
dc.subject інновація en_US
dc.subject інноваційна розробка en_US
dc.subject новий товар en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject инновация en_US
dc.subject инновационная разработка en_US
dc.subject новый товар en_US
dc.subject конкуренция en_US
dc.subject рынок en_US
dc.subject innovation en_US
dc.subject innovation en_US
dc.subject new product en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject market en_US
dc.title Удосконалення основних напрямів маркетингової політики просування інноваційних розробок en_US
dc.title.alternative Совершенствование основных направлений маркетинговой политики продвижения инновационных разработок en_US
dc.title.alternative Improvement of the main directions of the marketing policy оf promotion of innovative developments en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье рассмотрены вопросы управления маркетинговой деятельностью в наукоемких отраслях, в частности методы продвижения инновационных разработок. Для продвижения инновационных разработок и нового товара используют инновационный маркетинг. Осуществлен анализ маркетинговых мероприятий по продвижению инновационных разработок. При разработке маркетинговой политики продвижения инновационного продукта необходимо учитывать его специфические свойства. Предложены пути совершенствования маркетинга инноваций как деятельности, направленной на поиск новых сфер и способов использования потенциала предприятия. en_US
dc.description.abstractalt2 The article deals with the management of marketing activities in high technology іndustries, in particular methods for promoting innovation. Innovation marketing is used to promote innovation and new products. The analysis of marketing measures for the promotion of innovation is carried out. In developing marketing policies, promoting the innovative product must take into account its specific properties. The ways of improvement of marketing of innovations as the activity aimed at search of new spheres and ways of using the potential of the enterprise are offered. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу