dc.contributor.author |
Клименко, Т. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-01-21T11:03:54Z |
|
dc.date.available |
2021-01-21T11:03:54Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20769 |
|
dc.description |
Клименко, Т. В. Впровадження інструментів критичного мислення в освітній процес підготовки здобувачів вищої освіти / Т. В. Клименко // Бухгалтерський облік, оподаткування, аналіз і аудит: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : VІ Міжнародна науково-практична конференція (м. Чернігів, 27 листопада 2020 р.) : тези доповідей. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020. - С. 124-126. |
en_US |
dc.description.abstract |
В сучасних соціально-економічних умовах розвитку суспільства виникає необхідність
формування нових наукових підходів до функціонування системи вищої освіти. В основі має бути орієнтація на розвиток особистості здобувача вищої освіти, перетворення його в повноцінного суб’єкта освітнього процесу, перехід від традиційного засвоєння знань до творчого та практичного підходів набуття знань, уміння їх раціонально використовувати. У цьому контексті особливого значення набуває розвиток у здобувачів критичного стилю мислення
на основі рефлексійно-оціночних процедур, що є невід’ємною частиною їх професійної компетентності. Реалізація цього підходу дозволить сформувати з випускника самостійного суб’єкта, який здатен застосовуючи творчі здібності та критичне мислення, вирішувати нестандартні виробничі завдання, комунікувати та взаємодіяти у професійному середовищі, в подальшому саморозвиватися. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.subject |
критичне мислення |
en_US |
dc.subject |
освітній процес |
en_US |
dc.subject |
пізнавальна діяльність |
en_US |
dc.subject |
командна робота |
en_US |
dc.subject |
проєктний метод |
en_US |
dc.title |
Впровадження інструментів критичного мислення в освітній процес підготовки здобувачів вищої освіти |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |