dc.contributor.author |
Москаленко, В. А.
|
|
dc.contributor.author |
Журба, Д. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-01-25T08:41:02Z |
|
dc.date.available |
2021-01-25T08:41:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20815 |
|
dc.description |
Москаленко, В. А. Інноваційний товар та особливості його просування / В. А. Москаленко, Д. В. Журба // Інноваційні технології бізнесу, природокористування і туризму : матеріали І-ї наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 9 квіт. 2020 р.). – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 110 - 111. |
en_US |
dc.description.abstract |
Класифікуючи нові товари слід відзначити: високий рівень новизни мають об’єктивно нові товари, а товари відносної новизни характеризуються середнім або низьким рівнем. А дослідження суті новизни товару, її рівнів та критеріїв визначення є необхідною умовою для розуміння поняття нового товару, видів нових товарів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.subject |
інноваційний товар |
en_US |
dc.subject |
просування |
en_US |
dc.subject |
новий товар |
en_US |
dc.title |
Інноваційний товар та особливості його просування |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |